پویش «هرکتاب، ارمغان اندیشه‌ای نو» در گیلان

رشت (پانا) - پویش «هرکتاب، ارمغان اندیشه‌ای نو» با هدف جمع آوری کتاب‌های درسی، کمک درسی، خوانده شده و فرسوده در گیلان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۵۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پویش «هرکتاب، ارمغان اندیشه‌ای نو» در گیلان

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان گفت: در آستانه اول مهر و آغاز سال تحصیلی جدید و اتمام امتحانات کنکور سراسری در دوره‌های مختلف، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان با شعار «هرکتاب، ارمغان اندیشه‌ای نو» پویش اهدای کتاب توسط دانش آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر استان و نیز عموم مردم را در گیلان برگزار می‌کند.
پریسا کرمی افزود: پویش «هرکتاب، ارمغان اندیشه‌ای نو» به منظور جمع آوری انواع کتاب‌های خوانده شده، درسی، فرسوده و کمک درسی دانش آموزان، دانشجویان و طلاب و تبدیل این کتاب‌ها به منابع به روز و قابل استفاده در کتابخانه‌های عمومی گیلان برگزار می‌شود.
وی گفت: در این طرح ابتکاری که با هدف جمع آوری کتاب‌های خوانده شده و فرسوده مردم برگزار می‌شود، این منابع پس از جمع آوری و تبدیل آن به کتاب‌های جدید و روزآمد با ارسال به کتابخانه‌های عمومی در اختیار دوستداران کتاب و کتابخوانی قرار می‌گیرد.
به گفته پریسا کرمی علاقمندان به کتاب و کتابخوانی، حامیان کتاب و خیران کتابخانه‌ها می‌توانند برای پیوستن به این پویش استانی و ارسال کتاب‌های خوانده شده خود با تماس با نزدیکترین کتابخانه عمومی محل سکونت و یا تماس با شماره تلفن ۳۳۲۶۴۹۷۶ داخلی (۱۴۳) در جریان چگونگی اجرای طرح قرار بگیرند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار