عراقچی: در کسوت یک دیپلمات تا واپسین دم حیات با تمامی توان در خدمت وطنم

تهران (پانا)- معاون سیاسی سابق وزیر امور خارجه گفت در کسوت یک دیپلمات تا واپسین دم حیات با تمامی توان و استعداد و تجربه همچنان با افتخار در خدمت وطنم و سازمانی که بیش از سه دهه از عمر خود را با وظایف و ماموریت‌های آن زیسته‌ام و یا هر کجای دیگر که لازم باشد، قرار خواهم داد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
عراقچی: در کسوت یک دیپلمات تا واپسین دم حیات با تمامی توان  در خدمت وطنم

سید عباس عراقچی در پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:اکنون و در پایان بخشی دیگر از دوره خدمت خود در مسئولیت معاون سیاسی وزارت امور خارجه، خداوند منان را که توفیق خدمت در این سال های حساس و پرمخاطره را ارزانی‌ام داشت، شکرگزارم.

این دیپلمات ارشد کشورمان خاطرنشان کرد: اتمام یک دوره از مسئولیت به معنای چشم پوشی از خدمتگزاری به این میهن، نظام و آرمان های مردم شریف و نجیب ایران نیست. در کسوت یک دیپلمات جمهوری اسلامی ایران، تا واپسین دم حیات، تمامی توان و استعداد و تجربه خود را همچنان با افتخار در خدمت وطنم و سازمانی که بیش از سه دهه از عمر خود را با وظایف و ماموریت های آن زیسته ام - وزارت امور خارجه - و یا هر کجای دیگر که لازم باشد، قرار خواهم داد.

عراقچی افزود:از خداوند متعال برای برادر عزیز خود حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در این مسئولیت سنگین موفقیت و سربلندی مسالت می‌کنم و انشاالله مشاوری امین برای ایشان خواهم بود.

وی در پایان گفت: آرزوی توفیق و سرافرازی برادر گرامی علی باقری را در سمت معاون سیاسی وزارت امور خارجه دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار