آیین شور عاطفه‌ها یک برنامه درسی پنهان و تربیتی اثر بخش برای دانش‌آموزان است

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه شور عاطفه‌هاییک برنامه درسی پنهان و تربیتی اثر بخش است افزود: این مراسم یک فرصت تربیتی بزرگ برای تقویت همدلی و نوع دوستی در دانش آموزان است

کد مطلب: ۱۲۱۵۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین شور عاطفه‌ها یک برنامه درسی پنهان و تربیتی اثر بخش برای دانش‌آموزان است

فرهاد اسماعیلی در هفدهمین نشست برخط با روسای آموزش و پرورش سراسر استان فارس با حضور مدیر کل کمیته امدادم امام خمینی(ره) گفت: شور عاطفه‌ها یک کار انسانی است و وظیفه اخلاقی همه افراد جامعه است که نسبت به برگزاری این جشن با شکوه همکاری کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: خوشبختانه کمیته امداد امام خمینی(ره) در این سالیان اخیر نسبت به برگزاری شور عاطفه‌ها بسیار شفاف و منعطف عمل کرده است.

اسماعیلی گفت: شفافیت در عملکرد باعث اعتماد مردم می‌شود و همین مساله باعث شده است که مردم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی کمک‌های مالی خوبی به مدارس کنند.
وی با بیان اینکه به جشن نیکوکاری باید به عنوان برنامه پنهان درسی نگاه کرد افزود: این گونه مراسم‌ها تمرینی برای تقویت حس نیکوکاری و همدلی بین دانش‌آموزان است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس به کمک 27 میلیارد تومانی مردم در جشن عاطفه‌های سال گذشته اشاره کرد و گفت: می‌توان از این ظرفیت برای تحقق حیات طیبه و ساخت جامعه ایده‌آل بهره برد.
اسماعیلی افزود: نیازهای ما امسال دوگانه شده است و باتوجه به اینکه احتمال دارد با فروکش کردن کرونا و انجام واکسیناسیون و تدابیر بهداشتی لازم، مدارس را به صورت تدریجی باز کنیم این مساله ایجاب می‌کند که در توزیع منابع و هزینه کرد کمک دانش‌آموزان دقت به خرج دهیم.
رییس سازمان دانش‌آموزی فارس نیز گفت: سازمان دانش‌آموزی استان با استفاده از تمام ظرفیت‌های اطلاع رسانی آماده است تا شور عاطفه ها را به بهترین نحو برگزار نماید.

امید اسماعیلی گفت: برگزاری پویش های نیکوکاری مختلف در کنار برگزاری مسابقات از دیگر اقداماتی است که سازمان دانش‌آموزی فارس برای تقویت این کار خداپسندانه انجام خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار