فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران اعلام کرد؛

تزریق ۲۴۰ هزار دُز واکسن روزانه در تهران

تهران (پانا) - فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از رکورد تزریق روزانه ۲۴۰ هزار دُز واکسن در تهران خبر داد و با توجه به کاهش امواج خیز پنجم، این روزها را بهترین زمان و بزنگاه استراتژیک برای بیماریابی، عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تزریق ۲۴۰ هزار دُز واکسن روزانه در تهران

به گزارش وبدا، علیرضا زالی، فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، در مراسم رزمایش حیات بخش مقابله با کرونا که با حضور سردار سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفان، سردار حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و سردار سیف، مسئول معاونت عملیات سازمان بسیج برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های بسیجیان به دستاوردهای بسیار چشمگیر طرح شهید سلیمانی و اجرای برنامه های خلاقانه و ابداعی توسط بسیجیان در محلات مختلف اشاره کرده و در ادامه استفاده از نیروهای بسیجی در اقناع سازی عمومی، ارتقای سطح دانش و آموزش همگانی، طرح همیاران سلامت، سرکشی به خانواده های نیازمند و پیک های موتوری را از جمله برنامه های ابداعی و خلاقانه بسیجیان در اجرای این طرح عنوان کرد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای پایتخت خاطرنشان کرد: امروز که شاهد افول شاخص های بیماری و کاهش امواج خیز پنجم بیماری در تهران هستیم، مجددا به یک خیزش نوین و رزمایش عملیاتی با بازآرایی حماسی برای اجرای مولفه های طرح شهید سلیمانی در قالب بیماریابی نیاز داریم که بهترین زمان و بزنگاه استراتژیک برای بیماریابی این روزهاست.

زالی از تزریق ۲۴۰ هزار دُز واکسن در روز گذشته در تهران خبر داد و گفت: هدف گذاری ما رسیدن به ۳۶۰ هزار دُز روزانه است که با تلاش و همت شما عزیزان دست یافتنی خواهد بود.

وی در پایان سخنانش از کادر بهداشت و درمان و بسیجیان و تمامی دست اندرکاران اجرای طرح واکسیناسیون و طرح شهیدسلیمانی، تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار