در نشست علنی مجلس دانش‌آموزی شهرستان بافق مطرح شد:

هیچ محدودیتی در هزینه‌کرد کلاس‌های کنکور نداریم

بافق (پانا) - نشست علنی فصل تابستان مجلس دانش‌آموزی شهرستان بافق با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و معاون سیاسی فرماندار، رئیس و معاونین آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان و نمایندگان دانش‌آموزان شهرستان در سالن اجتماعات کانون شهید باهنر بافق برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
هیچ محدودیتی در هزینه‌کرد کلاس‌های کنکور نداریم

فرماندار بافق در این آیین با اشاره به اینکه در بافق مشاغل و حرفه هایی در حوزه معدن و صنعت در حال ایجاد است که شاید در آینده با کمبود نیروی انسانی آن شغل مواجه شویم، گفت: با تجربه ای که استان در دشت یزد - اردکان دارد برای تامین نیروی انسانی صنایع خود از افرادی از خارج شهرستان و استان وارد صنایع شدند که به طبع با حضور آنها در شهرستان، طبعات اجتماعی و فرهنگی خاص خود را ایجاد کرد، اگر در بافق در حوزه پرورش نیروی انسانی تدبیری اندیشه نشود، ما هم با این مشکل مواجه خواهیم شد.

سید مهدی طلائی‌مقدم با تاکید بر سخنرانی زیبا، سنجیده و کاملا حرفه ای اعضای مجلس دانش آموزی و بیان برنامه ها، مسائل و مشکلات دانش آموزی در این نشست، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با سخنرانی که از این عزیزان دیدم مطمئن هستم که شهرستان بافق در آینده هیچ مشکلی در حوزه مدیریتی نخواهد داشت.

فرماندار بافق یادآور شد: در حوزه دانش آموزی و آموزش و پرورش هیچ وقت کلمه ای تحت عنوان هزینه نداریم، بلکه این مبالغی که گذاشته می شود، نوعی سرمایه گذاری در حوزه نیروی انسانی است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق، دستگاه عظیم تعلیم و تربیت را به عنوان یک کارخانه انسان سازی تشبیه کرد و گفت: این دانش آموز و دانشجو با تجربه ای که از علم و تلاش در دوران تحصیل خود کسب کرده است آماده بهره برداری در تمام زمینه های فرهنگی، هنری، ورزشی و… است و باید از ظرفیت بالای این افراد استفاده شود.

وی افزود: باید در شهرستان بافق این هنر را داشته باشیم که نخبگان را جذب کنیم، بافق برای آینده ظرفیت بالایی در نیروی انسانی دارد.

طلائی‌مقدم از مجلس دانش آموزی خواست پیشنهادات و موارد درخواستی خود را در زمینه کنکور و کلاس های آموزشی ارائه کند و این نوید را داد که هیچ محدودیتی در سرمایه گذاری کنکور و کلاس های آموزشی نداریم، چرا که آینده بافق در گرو این سرمایه گذاری امروز ما است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار