دستگیری زورگیر مسافرکش نما

تهران (پانا) - رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک زورگیر مسافرکش نما و کشف 10 فقره سرقت به‌عنف خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری زورگیر مسافرکش نما

به گزارش پایگاه خبری پلیس،‌ سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال اظهار کرد: اسفند ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت به‌عنف راننده از مسافر در کلانتری 105 سنایی تشکیل شد و برای رسیدگی تخصصی و پی جویی جرم به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی در شکایت خود اظهار داشت، برای تردد شهری سوار بر یک دستگاه خودروی پراید شدم که راننده پس از گذشت از چند خیابان با تهدید قمه 2 دستگاه تلفن همراهم به ارزش 30 میلیون تومان را سرقت و من را در مکانی خلوت از خودرو پیاده و از محل گریخت.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز کرد: تیم مبارزه با سرقت بعنف این یگان در تحقیقات اولیه موفق شدند سرنخی از حضور یکی از سارقان سابقه دار و ساکن غرب استان تهران شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با تلاش بی وقفه کارآگاهان مخفیگاه جدید وی در شهر قدس شناسایی و با اخذ نیابت متهم در مخفیگاهش دستگیرشد، افزود: متهم در تحقیقات پلیسی به 10 فقره سرقت از افراد نوجوان اعتراف و بیان داشت سوژه های خود را که اکثرا منتظر سوار شدن بر خودرو به‌عنوان مسافر بودند سوار خودرو می کرده و پس از طی مسیری در محل خلوت با استفاده از سلاح سرد وجه نقد و گوشی موبایل شان را سرقت می کرده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی، با دعوت از شکات تا کنون تعداد 5 نفر از مال باختگان در محدوده پایگاه دوم و پایگاه پنجم پلیس آگاهی کامران را به عنوان سارق خود شناسایی نموده اند که برابر دستور بازپرس ادسرای ناحیه 34 تهران متهم با قرار مناسب روانه زندان شد و تحقیقات برای کشف سرقت های احتمالی و شناسایی سایر شکات همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار