کمرئی خبر داد

آغاز آموز‌ش‌های تلویزیونی از اول مهرماه

شعار بازگشایی مدارس و ارائه آموزش‌های حضوری، تدریجی و اقتضایی است

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش‌های تلویزیونی از اول مهرماه آغاز می‌شود گفت هرجا که آموزش حضوری و مجازی برای دانش‌آموزان میسر نباشد آموزش‌های تلویزیونی در دسترس است.

کد مطلب: ۱۲۱۳۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز آموز‌ش‌های تلویزیونی از اول مهرماه

علیرضا کمرئی در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که از صبح امروز به میزبانی اردوگاه شهید باهنر درحال برگزاری است پیرامون پروژه مهر و مدرسه تلویزیونی ایرانی اظهار کرد: در ۱۹ ماه گذشته ۱۹ هزار برنامه تولیدی و زنده از طریق تلویزیون ارائه کردیم که گستردگی بالایی داشت. زمانی که آموزش‌های حضوری با وقفه روبرو شده این آموزش‌ها کمک کننده بود.

وی افزود: این کار با همکاری آموزش و پرورش و صدا و سیما صورت گرفت؛ این آموزش‌ها کیفیت قابل قبولی داشت و مشکلی در ارائه آن وجود نداشت و این به دلیل درایت همکاران در دوره متوسطه و ابتدایی بود.

کمرئی بیان کرد: برای سال آینده نیز این آموزش‌ها از اول مهر آغاز می‌شود و تمام دروس پوشش داده خواهد شد این موضوع یک بستر برای ارائه آموزش‌ها و یادگیری خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه اعلام کرد هرجا که آموزش حضوری و مجازی برای دانش‌آموزان میسر نباشد آموزش‌های تلویزیونی در دسترس است و آموزش‌های مهارتی نیز در این بستر ارائه خواهد شد.

وی پیرامون موضوع پروژه مهر نیز بیان کرد: ایستگاه‌های فرایندی برای هر پروژه دنبال می‌شود که یک سیستم نظارتی خواهد بود در زمینه عملکردی نیز نظارت کامل خواهیم داشت. سومین بستر نظارت سامانه ای است که از مدارس مستقیما دریافت گزارش می‌کنیم.

کمرئی درباره الگوی بازگشایی مدارس گفت: شعار بازگشایی مدارس و ارائه آموزش‌های حضوری، تدریجی و اقتضایی است که کاملا در اختیار منطقه و استان است. در کلاس‌ها با هر جمعیت پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود به ویژه برنامه ریزی برای کلاس‌هایی که بالای ۴۵۰ نفر هستند سخت است که باید با ملاحظات باشد.

معاون متوسطه درباره رعایت بهداشت و آمادگی برای بازگشایی مدارس در قبل از بازگشایی اشاره کرد: بعد از بازگشایی مدارس نیز باید الگویی مشخص داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار