حضور رئیس‌جمهور در جمع مردم منطقه کاظمیه بیرجند

رئیسی: تلاش می‌کنیم شرایط به نفع معیشت مردم تغییر کند

تهران (پانا) - آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در ادامه سفر به استان خراسان جنوبی، بعد از ظهر جمعه در محله حاشیه‌نشین کاظمیه این شهر حضور یافت.

کد مطلب: ۱۲۱۳۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیسی: تلاش می‌کنیم شرایط به نفع معیشت مردم تغییر کند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، سید ابراهیم رئیسی با حضور در مقابل مسجد این محله از نزدیک با مردم دیدار و ضمن استماع سخنان و مشکلات آن‌ها، در سخنان کوتاهی تاکید کرد با همت دولت و همراهی مردم، مشکلات قابل حل خواهند بود.

رئیس جمهور در جمع اهالی منطقه کاظمیه بیرجند، حضور در میان مردم را توفیقی برای خود دانست و افزود: می دانم که همه شما تولید کننده محصولات کشاورزی بوده اید اما خشکسالی و کم آبی ناشی از کاهش نزولات جوی باعث مهاجرت روستائیان به حاشیه شهرها شده و تولید این منطقه با مشکل مواجه شده است.

رئیسی با بیان اینکه مردم و بویژه جوانان این منطقه اهل کار و فعالیت هستند، گفت: دولت به عنوان خدمتگزار شما به معیشت و زندگی مردم توجه دارد و ما همه تلاش خود را انجام خواهیم داد تا زمینه کار و تلاش برای جوانان فراهم شود و شرایط به نفع معیشت و کسب و کار مردم تغییر کند.

رئیس جمهور با اشاره به تعطیلی بسیاری از مشاغل و کسب و کارها بخاطر شیوع بیماری کرونا در کشور، گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در زمینه تولید و واردات واکسن، واکسیناسیون شتاب گرفته و با تکمیل آن زمینه بازگشایی فعالیت ها و کسب و کارها فراهم خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار