رییس بهزیستی ملارد:

ترخیص موردی افراد از مراکز بهزیستی با هدف مستقل شدن

ملارد(پانا)- رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد، گفت در راستای مستقل شدن فرزندان مراکز شبانه روزی طی سال ۱۳۹۹ تاکنون هشت نفر از فرزندان بی سرپرست علی ابن ابی طالب (ع) ترخیص شده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۱۳۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
ترخیص موردی افراد از مراکز بهزیستی با هدف مستقل شدن

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم در تشریح این خبر بیان کرد: مرکز علی ابن ابیطالب(ع) از سال ۱۳۸۴ تاکنون در این شهرستان راه‌اندازی شده و هم‌اکنون با نگهداری ۲۰ فرزند پسر ۱۲ تا ۱۸ سال و تعداد بیش از ۲۵ نیروی مراقب و متخصص توسط بخش غیردولتی و با نظارت این اداره مشغول ارائه خدمات است.

در ادامه مسئول اجتماعی این اداره نیز ضمن تأکید بر اهمیت استقلال فرزندان پس از ۱۸ سالگی گفت: در صورت اشتغال به کار فرزندان بالای ۱۸ سال و دارا بودن مدرک فنی و حرفه‌ای طی بررسی دقیق مددکار مراکز، مدارک کامل شخص جهت طرح در کمیته شهرستانی و در نهایت کمیته استانی ارسال می‌شود که در این کمیته‌ها نهایت دقت صورت گرفته و در خصوص ترخیص و یا عدم ترخیص فرزند رأی نهایی صادر می‌شود.

مریم طاهرخانی با بیان اینکه در طول این مدت هم، هشت فرزند از مرکز ترخیص شده‌اند که تعدادی از آنها به خانواده بازگشته‌اند، افزود: پنج سال پس از ترخیص این فرزندان نیز حمایت‌های مالی و غیرمالی سازمان ادامه دارد و نظارت و پیگیری کارشناسی از سوی مرکز و ستاد قطع نمی‌شود و در صورت وجود هرگونه مشکل فرزندان می‌توانند مسائل خود را با کارشناسان سازمان مطرح کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار