معاون دانشگاه علوم پزشکی قم:

مقادیر زیادی واکسن آسترازنکا و برکت به استان قم اختصاص یافت

قم(پانا)- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت شمار زیادی واکسن آسترازنکا و برکت به این استان اختصاص یافته است و تا پایان امروز نیز واکسن سینوفارم به قم وارد می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۲۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مقادیر زیادی واکسن آسترازنکا و برکت به استان قم اختصاص یافت

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، «سیامک محبی» معاون دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: ۴۵۵ هزار و ۸۸۱ دُز واکسن در استان قم تزریق شده است که از این تعداد، ۳۴۲ هزار و ۷۳۰ نفر دُز اول و ۱۱۳ هزار و ۱۵۱ نفر نیز ۲ دُز را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان این‌که در تامین واکسن کرونا برای جامعه هدف در استان قم مشکلی وجود ندارد، اضافه کرد: روز گذشته ۲۵ هزار واکسن از نوع آسترازنکا و کووایران برکت به استان قم اختصاص داده شده که تا پایان امروز نیز ۲۷ هزار دُز واکسن از نوع سینوفارم به این تعداد افزوده خواهد شد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ایمنی‌زایی قابل‌قبول همه واکسن‌های موجود تاکید کرد: اولویت‌بندی ویژه‌ای از سوی سازمان بهداشت جهانی تعیین نشده است و تمام واکسن‌هایی که در دسترس هستند بهترین واکسن‌ها هستند.

محبی در پایان با تاکید بر لزوم اعتماد مردم به روند واکسیناسیون، گفت: از تمامی واجدین شرایط تزریق واکسن درخواست می‌کنیم در اسرع وقت با مراجعه به یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

وی افزود: در نهایت توجه به پروتکل‌ها برای گذر ایمن از این پاندمی برای همه مردم الزامی است و امیدواریم با انجام واکسیناسیون با سرعت حداکثری بتوانیم از این شرایط سخت عبور کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار