معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

کمک به پیشگیری جوانان از ابتلا به مواد مخدر، موجب زیباترشدن شهر می‌شود

بهارستان یک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک بهارستان در جلسه کمیته مبارزه با مواد مخدر، کمک به پیشگیری از ابتلای جوانان به مواد مخدر را موردی برای زیباترکردن شهر، دانست.

کد مطلب: ۱۲۱۱۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کمک به پیشگیری جوانان از ابتلا به مواد مخدر، موجب زیباترشدن شهر می‌شود

جلسه کمیته مبارزه با مواد مخدر به همت کارشناسی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهارستان یک با موضوع آشنایی با نشانه‌های رفتاری، روانشناختی و ظاهری اعتیاد به مواد مخدر، با حضور نمایندگان اداره فرمانداری، بخشداری، شهرداری و نیروی انتظامی در سالن شهید درهم‌پور به ریاست غلامرضا قره‌باقری معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

غلامرضا قره‌باقری معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک بهارستان در این جلسه اظهار کرد: باید در تلاش باشیم تا از آسیب‌های مخربی که از ابتلا به مواد مخدر به مردم بخصوص به جوانان ما وارد می‌شود، با آموزش‌های مناسب، جلوگیری کنیم تا به پیشرفت شهر از نظر اجتماعی و شهری کمک کنیم.

در ادامه خدادوست کارشناس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، طی سخنانی در خصوص مواردی که موجب سوق دادن دانش‌آموز به سمت مواد مخدر می‌شود، خاطرنشان کرد: اضطراب و افسردگی و در صدر بزرگترین مشکلات دانش‌آموزان قرار دارد و آن‌ها نیازمند حل چنین مشکلی هستند.

او ضمن ارائه فعالیت‌های جمعی در حال اجرای آموزش و پرورش در خصوص پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر بیان کرد: یکی از عوامل سوق‌دهنده به سمت آغاز مصرف مواد مخدر، مسئله اعتماد به نفس است و با توجه به شناختی که بر اساس پیش‌بینی تجربی و علمی مصرف مواد مخدر وجود دارد، آموزش‌ها برروی این مورد پایه‌گذاری شده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بیش از 40 ساعت کارگاه آموزشی از طریق 25 نیروی متخصص داشتیم تا بتوانیم همزمان با آغاز سال‌تحصیلی جدید از آن‌ها استفاده کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار