اطلاع رسانی گسترده موجب ترغیب بیشتر علاقمندان به شرکت در مسابقات قرآن می‌شود

قم(پانا)- یکی از داوران چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم با انتقاد از تبلیغات محدود مسابقات گفت رسانه ملی با اطلاع‌رسانی گسترده می‌تواند سبب تشویق و ترغیب علاقه‌مندان جهت حضور در مسابقات شود.

کد مطلب: ۱۲۱۱۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اطلاع رسانی گسترده موجب ترغیب بیشتر علاقمندان به شرکت در مسابقات قرآن می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف استان قم، «فاطمه علی عسکری» در حاشیه چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) اظهار کرد: حضور در جمع اساتید برجسته قرآنی نشاط آفرین است.

وی افزود: بودجه لازم برای برگزاری این مسابقات تامین شده و با وجود فراهم کردن شرایط بهداشتی شمار بالایی از شرکت کنندگان در صبح نخستین روز برگزاری این دوره از مسابقات در رشته حفظ ۵ جزء حضور نیافتند و استقبال کمی صورت گرفت.

این داور جوان قرآنی عنوان کرد: از متسابقین قرآنی انتظار می رود که با حضور خود در این محفل قرآنی به تجدید قوای روحی خود اهتمام داشته باشند.

وی تاکید کرد: عدم حضور این عزیزان در مسابقات موجب ضعف در روحیه آنان می شود که این مسئله جای نگرانی دارد.

علی عسکری در بخش دیگری از سخنان خویش با انتقاد از کمرنگ بودن تبلیغات برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم، بیان کرد: رسانه ملی با اطلاع‌رسانی گسترده می‌تواند سبب تشویق و ترغیب علاقه‌مندان جهت حضور در مسابقات شود.

وی با تاکید براینکه مسابقات قرآن کریم استان قم از نخستین ساعات آغاز به کار با نظم خوبی برگزار شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم متسابقین با حضور پررنگ خود موجب رونق این مسابقات در شرایط سخت کرونایی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار