اتفاقی عجیب در سایت‌های شرط‌بندی

ورود #۷۸۰* به سایت‌های شرط‌بندی

تهران (پانا) - درحالی که فعالیت در سایت‌های شرطبندی به هر نحوی در قوانین ایران جرم تلقی می‌شود، اما پیامک فعالسازی یا کد ثبت‌نام یکی از سایت‌های شرط‌بندی را اپلیکیشن موبایل هف هشتاد (*۷۸۰) ارسال می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۱۱۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اتفاقی عجیب در سایت‌های شرط‌بندی

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران قمار به هرنحوی جرم تلقی می‌شود و مطابق قانون باید با همه افرادی که به شکلی درگیر ایجاد شرایط قمار هستند برخورد قضائی صورت گیرد.

با وجود اینکه پس از جنجالی شدن این موضوع سایت‌های شرط‌بندی فیلتر شدند و کسانی که در در این سایت‌ها فعالیت دارند با برخوردهای پلیسی و قضایی رو به رو می‌شوند، اما به تازگی در یکی از سایت‌های شرط‌بندی، فعالیت هف هشتاد دیده شده!

اپلیکیشن هف هشتاد یکی از نمونه‌ ابزارهای اینترنتی برای انجام تراکنش‌های مالی است که با توجه به تبلیغات مناسب به خصوص در تلویزیون، مورد استفاده بسیاری از کاربران ایرانی قرار گرفته است.

جایگاه هف هشتاد با قدرت تبلیغات تلویزیونی در برنامه‌های پربازدید به اندازه‌ای بود که بر اساس برخی از آمارهای مالی منتشر شده، سهم حداکثری در بخش تراکنش‌های موبایل را داشته است.

هف هشتاد پای میز قمار؟

نخست این سوال مطرح می‌شود که این ابزار مالی اینترنتی داخل کشور، چگونه در یکی از وب ‌سایت‌های شرط‌بندی غیرمجاز که طبق قوانین کشور کوراسائو در کارائیب جنوبی است، فعالیت می‌کند؟

پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد: عضویت در سایت‌های شرط‌بندی با وجود اینکه هیچ بعد قانونی ندارند، از طریق کد فعالسازی هف هشتاد با شماره این شرکت، به راحتی صورت می‌گیرد، بنابراین این پیامک می‌تواند فعالیت در این سایت‎‌های شرطبندی را معتبر جلو دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار