برای دومین سال متوالی:

کسب رتبه اول کشوری گروه آموزشی کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی شهرستان‌های تهران

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از کسب رتبه اول در ارزیابی عملکرد گروه‌های آموزشی کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی استان‌های سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول کشوری گروه آموزشی کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی شهرستان‌های تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید‌مجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبر افزود: گروه آموزشی کیفیت‌بخشی فعالیت­‌های پرورشی استان در شرایط فعالیت‌های مجازی پرورشی، توانست همچون سال گذشته، افتخار آفرین کسب رتبه اول کشوری باشد.

او افزود: این گروه آموزشی در راستای توسعه مستمر شایستگی­‌ها و مهارت­‌های حرفه­ای مربیان و معاونان پرورشی فعالیت‌های خود را با شعار «نظارت، آسیب شناسی، آموزش» تداوم بخشید.

این مقام مسئول تدوین و اجرای برنامه عملیاتی منطبق با ساحت­‌های 6‌گانه سند تحول، ترویج فرهنگ خودارزیابی از طریق نظارت بر عملکرد مدارس، مشارکت و همکاری در برگزاری مطلوب دوره­‌های توانمندسازی و جشنواره­‌ها، هم اندیشی در گروه‌های تخصصی پرورشی، تولید محتوای مناسب، اجرای طرح­ پژوهشی سواد رسانه‌ای و برگزاری وبینارهای تخصصی را از اهم فعالیت­‌های گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی برشمرد که از شاخص‌های مورد توجه در ارزیابی کشوری بوده است.

هاشمی با تبریک کسب این موفقیت ارزشمند به مجموعه فرهنگیان استان مخصوصاً سرگروه­‌های کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی با راهبری خانم نصیری و همکاران حوزه پرورشی استان و مناطق، از زحمات این عزیزان قدردانی کرده و ابراز امیدواری کرد با بهره‌گیری از شیوه­‌های متنوع بتوانیم در آینده، شاهد پویایی و موفقیت بیشتر در گروه کیفیت بخشی فعالیت­‌های پرورشی باشیم و فرآیند کیفی فعالیت­‌های تربیتی را بیش از پیش ارتقا ببخشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار