صالحی انتصاب رییس سازمان انرژی اتمی ایران را تبریک گفت

تهران (پانا) - علی اکبر صالحی رییس سابق سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی انتصاب محمد اسلامی به‌ عنوان معاون رییس جمهوری و رییس جدید سازمان انرژی اتمی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۱۱۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
صالحی انتصاب رییس سازمان انرژی اتمی ایران را تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، در پیام صالحی خطاب به محمد اسلامی آمده است: با نهایت مسرّت، بدین وسیله انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان " معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران" تبریک و تهنیت عرض می کنم.

صالحی افزود: بدون تردید، حضور شخصیتی آراسته به زیور تقوا و فضیلت و خلوص و صداقت و مدیری برخوردار از دانش و تجربه فراوان در حوزه های مختلف مدیریت کلان در راس هرم مدیریتی صنعت هسته ای کشور، نوید بخش آغاز فصلی جدید در حیات این صنعت ملّی و زمینه ساز شتاب بخشیدن به حرکت پرشتاب سازمان انرژی اتمی ایران در مسیر رشد و تعالی است.

وی اظهار داشت: امید است با استعانت از الطاف ایزد مناّن و استمداد از انفاس قدسی ائمه اطهار (ع) بیش از پیش در راه خدمت رسانی شایسته به میهن عزیز اسلامی موفق باشید و از رهگذر بهره مندی از گنجینۀ نیروی انسانی متعهّد و توانمند در مجموعۀ این صنعت راهبردی، نقشهای ماندگار از خود بر صیحفه روزگار به یادگار نهید.

صالحی در این پیام تصریح کرد: اینجانب ضمن سپاس و قدردانی فراوان از حسن انتخاب رییس جمهوری، دوام سلامتی و مزید سرافرازی و بهروزی حضرتعالی و خانواده گرامی را از درگاه یگانۀ هستی بخش مسالت می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار