مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان خبر داد:

ساخت ۲۳۳ کلاس درس در نیمه نخست سال جاری در لرستان

خرم آباد(پانا)- امیر غفوری‌نژاد، مدیرکل نوسازی مدارس لرستان در کارگروه تخصصی ساخت و تحویل مدارس از ساخت ۲۳۳ کلاس درس با اعتبار ۱۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ساخت ۲۳۳ کلاس درس در نیمه نخست سال جاری در لرستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان لرستان، در جلسه کارگروه تخصصی ساخت و تحویل مدارس که با حضور مدیرکل نوسازی مدارس لرستان، معاونت اجرایی و نظارت، معاونت مشارکت‌های مردمی، معاونت فنی، نماینده ویژه آموزش و پرورش استان، سرناظرین، ناظرین و روابط عمومی برگزار شد، امیر غفوری نژاد از ساخت و تحویل ۲۳۳ کلاس درس در ۶ ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال تا خردادماه ۴۰ کلاس درس توسط نوسازی مدارس و با مشارکت خیران ارجمند مدرسه ساز، ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است که تا ابتدای سال تحصیلی جدید هم ۶۴ مدرسه دیگر با ۱۹۳ کلاس درس تحویل خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان بیان کرد: علاوه بر ساخت ۶۴ مدرسه فوق الذکر باید به هنرستان اتومکانیک شهرستان سلسله، سالن ورزشی شهید حسنوند اردوگاه کمالوند و زمین چمن مصنوعی شهرستان پلدختر نیز اشاره کرد.

شایان ذکر است، از ابتدای سال‌جاری تاکنون نیز ساخت ۱۱۰ کلاس درس جدید با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان با هدف ایجاد عدالت آموزشی در استان در دستور کار نوسازی مدارس قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار