استاندار قم:

مجموعه دولت نماد کارآمدی نظام اسلامی است

قم(پانا)- استاندار قم در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت عنوان کرد دولت به عنوان یکی از عالی ترین سطوح مدیریتی کشور به عنوان نماد کارآمدی نظام محسوب می شود.

کد مطلب: ۱۲۰۹۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مجموعه دولت نماد کارآمدی نظام اسلامی است

به گزارش روابط عمومی استانداری قم در پیام «بهرام سرمست» آمده‌است: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت به مردم توفیق بزرگ الهی و از اصول و ارزش هایی است که در قران کریم ، آموزه های دینی و در کلام بزرگان بارها و به طور مستمر توصیه و مورد تاکید قرار گرفته‌است.
این پیام حاکیست: دولت در چنین نظامی، به عنوان یکی از عالی ترین سطوح مدیریتی کشور و از مهم ترین جایگاه ها و عرصه های شایسته خدمتی، مجموعه ای خدمتگزار در خدمت ملت و به عنوان نماد کارآمدی نظام محسوب می شود و دولت‌های منتخب تاریخ انقلاب اسلامی، با بهره مندی از این موهبت ارزنده، سعی و تلاش وافری را در جهت ایفای وظایف و مسؤلیت های قانونی خود و شتاب بخشی به روند پیشرفت و توسعه کشور داشته اند.
در بخشی از پیام خاطرنشان شده‌است: هفته دولت یادآور یاد و خاطره دو شهید نامی عرصه خدمت، شهیدان رجایی و باهنر و به عنوان نماد کار و تلاش برای عمران و آبادانی کشور، فرصت و مجال مناسبی برای معرفی خدمات دولت و دستاوردهای ارزنده نظام در عرصه های گوناگون است و همه ساله دستگاه ها و مجموعه های دولتی با استفاده از چنین فرصتی و در راستای تنویر افکار عمومی، تقویت ارتباط و تعامل دوسویه بین مردم و مسؤلان و تحقق اصل پاسخگویی دولتمردان در برابر انتظارات و مطالبات عمومی، به تشریح و تبیین کارنامه و عملکرد کاری خود می پردازند.
در خاتمه آمده‌است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد، به ویژه کارکنان و کارگزاران دولت در استان قم تبریک عرض کرده و توفیق روزافزون همگی آنان را در راه خدمت به زائران و مجاوران حرم بانوی کرامت و تعالی و پیشرفت استان قم از درگاه خداوند منان مسالت دارم.
دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به‌دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به‌نام هفته دولت نام‌گذاری شده‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار