رییس اداره محیط زیست ملارد:

اقدامات لازم جهت مدیریت و تفکیک پسماند در حال انجام است

ملارد(پانا)- رییس اداره محیط زیست ملارد از انجام و پیگیری عملیات جمع‌آوری، تفکیک و پاکسازی پسماند در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات لازم جهت مدیریت و تفکیک پسماند در حال انجام است

مهناز مدیریان، رییس اداره محیط زیست ملارد در تشریح این خبر بیان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده، عملیات پاکسازی پسماندهای عمرانی و ساختمانی محور چیتگر محدوده ورودی به شهر ملارد که علاوه بر بروز آلودگی باعث ایجاد گرد و غبار و منظر نامناسب شهری می‌شد، محقق شد.
او در مورد واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری پسماند گفت: همچنین اداره محیط زیست شهرستان به عنوان ناظر عالی پسماند با اعلام جرم علیه متصدیان واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک پسماند خشک موجود در سطح شهر، مجریان مدیریت پسماند را ملزم به جمع‌آوری تعداد زیادی از گاراژهای غیرمجاز و ساماندهی وضع موجود با انتقال به محل جدید مورد تایید این اداره کرد.

مدیریان در مورد راهکار این مشکل ادامه داد: با اقدامات قانونی صورت گرفته، هم‌اکنون کامیون‌های حمل زباله به مرکز دفن پسماند در ساعات تعیین شده در محدوده شهرستان تردد می‌کنند.
رییس اداره محیط زیست ملارد پیرامون آلودگی‌های آب افزود: در بخش مدیریت منابع آبی با پیگیری های به عمل آمده در تعدادی از دامداری‌های شهرستان، تجهیزات کنترل آلودگی در دست احداث است چرا که تخلیه فاضلاب خام این واحدها علاوه بر آلودگی منابع پذیرنده ‌زیستی، باعث انتشار بوی نامطبوع و تجمع حشرات موذی می‌شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار