اعطای فرصت مطالعاتی به دانشجویان دکتری و اعضای هیات علمی توسط قوه قضاییه

تهران (پانا) - پژوهشگاه قوه قضاییه به منظور حل علمی معضلات و مشکلات دستگاه قضایی، به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان دکتری فرصت مطالعاتی اعطا می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۰۹۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اعطای فرصت مطالعاتی به دانشجویان دکتری و اعضای هیات علمی توسط قوه قضاییه

به گزارش پایگاه اطلاع پژوهشگاه قوه قضاییه، پژوهشگاه قوه قضاییه درنظر دارد در راستای ایجاد تعامل و تقویت ارتباط بین قوه قضاییه و مراکز علمی و تحقیقاتی و به منظور عملیاتی و کاربردی کردن دانش و یافته‌های دانشجویان دکتری و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در مسائل حقوقی و قضایی، شرایط استفاده از فرصت‌ مطالعاتی در این پژوهشگاه را فراهم کند.

بهره‌گیری از توان و ظرفیت علمی دانشجویان دکتری و اعضای هیات علمی در حل مسائل دستگاه قضایی و آشنایی آنان با مشکلات و معضلات قوه قضاییه، ترغیب پژوهشگران به انجام تحقیقات در محورهای مرتبط با نیازهای عینی دستگاه قضایی، استفاده موثر و مفید از امکانات و بانک‌های اطلاعاتی قوه قضاییه، انتقال یافته‌های جدید دانش و فناوری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به دستگاه قضایی از دیگر اهداف پژوهشگاه قوه قضاییه در اعطای فرصت مطالعاتی به دانشجویان دکتری و اعضای هیات علمی است.

پژوهشگاه ضمن فراهم کردن دسترسی پذیرفته‌شدگان به اطلاعات و داده‌های پژوهشی مورد نیاز، از تجارب آنها در حوزه‌های تخصصی مرتبط با نظام مسائل قوه قضاییه بهره گرفته و دستاوردهای آنان را برای بهره‌برداری قضات، مدیران قوه قضاییه و جامعه حقوقی به چاپ خواهد رساند.

بر این اساس از علاقمندان واجد شرایط دعوت می‌شود با مراجعه به سامانه مدیریت پژوهش و نوآوری قوه­ قضاییه به نشانی www.ris.jri.ac.ir و ثبت نام در آن، ضمن مطالعه دقیق مفاد شیوه‌نامه‌های پیوست، موضوعات خود را بر اساس اولویت­های نظام مسائل قوه­ قضاییه انتخاب و پس از تکمیل کاربرگ درخواست اولیه، مدارک و مستندات علمی و پژوهشی مورد نیاز را ارسال کنند.

متقاضیان همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای پژوهشگاه قوه قضاییه به نشانی www.jri.ac.ir بخش فرصت‌های مطالعاتی مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار