مراسم عزاداری خادمین بنت الحسین (ع) ویژه بانوان در ابرکوه

ابرکوه (پانا) - هیات عزاداری خادمین بنت الحسین (ع) ویژه بانوان ابرکوهی به مدت ده شب در دهه دوم محرم با ویژه برنامه‌های سخنرانی، مداحی و...در محل پارک بانوان بارعایت پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۹۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم عزاداری خادمین بنت الحسین (ع) ویژه بانوان در ابرکوه

اقدس فتاحی عضو هسته اصلی هیئت خادمین بنت الحسین(ع) در گفت وگو با خبرنگار پانا ،هدف اصلی این طرح را استقبال بسیار زیاد بانوان از این طرح و زنده نگه‌داشتن ارزش‌های عاشورا دانست.

فتاحی ادامه داد:این برنامه به مدت 7 سال پی درپی در دهه دوم محرم هر سال در دبیرستان عصمت برگزار می شد ولی سال گذشته وامسال به علت ویروس کرونا در فضای باز و با رعایت پروتکل بهداشتی در محل پارک بانوان برگزار می شود.

اقدس فتاحی گفت:این برنامه کاملا مردمی هست وبا ویژه برنامه های سخنرانی،مداحی،قصه گویی برای نوجوانان،یادواره شهدا ،خاطره گویی ازشهدا، مقاله ودکلمه هایی از شهدا به مدت ده شب در فضای باز پارک و با رعایت پروتکل های اجتماعی برگزار می شود.

وی ادامه دار بودن این طرح را استقبال بسیار زیاد بانوان ابرکوهی ذکر کرد وخاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه یک موضوع بسیار مهم است و همه ساله با آغاز ماه محرم و اشتیاق جوانان و بانوان به حضور در مراسم‌های ویژه عزاداری می‌تواند یک ظرفیت بسیار خوب برای اجرای برنامه فرهنگی دینی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار