مکتب شهید سلیمانی الگوی تربیتی برای دانش‌آموزان است

کاشمر (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر عنوان کرد مهمترین ویژگی شهید سلیمانی اخلاص در عمل و ولایت پذیری او بود.

کد مطلب: ۱۲۰۸۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مکتب شهید سلیمانی الگوی تربیتی برای دانش‌آموزان است

حامد ناصری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر در گفت وگو با پانا گفت: مهمترین ویژگی شهید سلیمانی اخلاص در عمل و ولایت پذیری او بود. وی در کارهایش فقط خدا را مدنظر داشت و دنبال شهرت و پست ومقام و... نبود، برای خدا کار کرد و در قلب ها ماندگار شد.
وی تاکید کرد: شهید سلیمانی در اوج ولایت پذیری بود، هیچ گاه از ولایت فاصله نگرفت و همواره مطیع فرمان ولی زمانش بود. این دو ویژگی این شهید عزیز را در قلب ها و اذهان ماندگار کرد.

ناصری افزود: شهید سلیمانی در دنیا عزت مند زندگی کرد و با شهادت خودش در آخرت سعادتمند شد. کسی که بتواند اینگونه عزت مند زندگی کند و سعادتمند شود بهترین الگو برای همه نسل هاست.

وی گفت: ما در حد توان سعی کردیم قشر دانش آموز را با این شهید بزرگوار آشنا کنیم، بنابراین دبیرخانه دائمی سردار سلیمانی را راه اندازی کردیم که در قالب های مختلف از قبیل مقاله، دلنوشته و... فعالیت دانش آموزان را در زمینه زندگی این شهید بزرگوار سازماندهی و برنامه ریزی می‌کند.

خبرنگار: پارسا سلطانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار