نهمین سوگواره‌ی "احلی من‌العسل" در زنجان برگزارشد

زنجان (پانا) - نهمین سوگواره ی "احلی من العسل" همزمان با سراسرکشور و با حضور خاتمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه، حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش با شرکت جمع محدودی از دانش آموزان و با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی ، در حسینیه اعظم شهر زنجان به یاد رشادت‌های حضرت قاسم بن الحسن(ع) در کربلای معلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نهمین سوگواره‌ی "احلی من‌العسل"  در زنجان برگزارشد

جعفر گنج‌خانلو معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در حاشیه این مراسم گفت: سوگواری احلی من العسل همه ساله در سراسر کشور برگزار می‌شود. امسال زنجان دبیرخانه کشوری و متولی برگزاری این برنامه است.

گنج‌خانلو افزود: برنامه‌های امسال در سه حوزه طراحی شده‌اند؛ حوزه‌ی اول اجرای برنامه در سراسر کشور، حوزه‌ی دوم برگزاری برنامه‌ کاروان رهپویان امام حسین (ع) در میادین شهرها و در دل مردم، در سراسر کشور و حوزه‌ی سوم اجرای برنامه‌های ویژه در فضای مجازی است.

گنج‌خانلو تصریح کرد: اعضای چهار گروه از تشکل‌های دانش‌آموزی؛ سازمان دانش‌آموزی، هلال احمر،اتحادیه انجمن‌های اسلامی، بسیج دانش‌آموزی و تعدادی دیگر از دانش‌آموزان به تعداد 72 نفر به یاد 72 تن یاران امام حسین در این برنامه شرکت کردند.

گنج‌خانلو هدف از این برنامه را معرفی مکتب امام حسین(ع) به نسل جوان و زنده نگه‌داشتن مکتب حسینی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار