برپایی هیئت مجازی دانش‌آموزی انجمن اسلامی منطقه ۱۱

تهران (پانا) - دانش‌آموزان با شور و شوق حسینی در آموزش و پرورش منطقه ۱۱ جمع شدند تا با یاری یکدیگر بتوانند مراسم حضرت رقیه(س)را اجرا کنند و در این ثواب بزرگ در تهیه رزق، فضاسازی و مانند آن مشارکت داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۰۷۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برپایی هیئت مجازی دانش‌آموزی انجمن اسلامی منطقه ۱۱

انجمن اسلامی منطقه ۱۱ به یاری دانش آموزان کوشا و مربی منطقه ۱۱ پذیرای جمعی از دانش آموزان به صورت حضوری و جمع گسترده تری از اعضای انجمن اسلامی در فضای اسکای روم بودند.

دانش آموزان با ایده های جذاب و معنوی شروع کردند، نام حضرت رقیه(س)را بسیار زیبا خطاطی کردند و آن را با پروانه های زیبا آراستند، رزق هایی با حدیث پیامبران را با خط خوش نوشتند و تزئین کردند که در پایان مراسم به دانش آموزان اهدا کنند.

هیئت حضرت رقیه(س) دختر ۳ ساله امام حسین(ع) با جمع محدودی از دانش آموزان به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

دانش آموزان یک ساعت زودتر از زمان هیئت در مدرسه حاضر شدند و فضاسازی را بسیار زیبا انجام دادند و آماده شروع برگزاری مراسم شدند و دیگر اعضای گروه از طریق اسکای روم نظاره گر مجلس بودند.مراسم با زیارت عاشورا آغاز شد و با مداحی پیر غلام امام حسین(ع)شور و شعف حسینی به خود گرفته بود و در آخر با خواندن دعای امام زمان(عج) به پایان رسید.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ ستایش رمضان نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار