کاظمی تاکید کرد

تداعی آموزه‌های عاشورایی برای نوجوانان با شرکت در سوگواره احلی من العسل

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد برگزاری سوگواره احلی من العسل زمینه‌ای فراهم می‌کند که آموزه‌های ارزشمند عاشورا برای نوجوانان تداعی شود تا با شناخت بیشتر نسبت به قیام سید الشهدا (ع) در جهت احیای امر به معروف و نهی از منکر که از اهداف اصلی قیام حضرت بوده تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۲۰۷۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تداعی آموزه‌های عاشورایی برای نوجوانان با شرکت در سوگواره احلی من العسل

علیرضا کاظمی در حاشیه برگزاری مراسم نهمین سوگواره احلی من العسل در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی برنامه‌های سوگواره احلی من العسل بصورت مجازی و نمادین در کشور برگزار می‌شود و دانش آموزان می‌توانند از طریق شبکه‌های استانی صدا وسیما و شبکه شاد این برنامه را تماشا کنند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه این مراسم دراستان زنجان تشکیل شده است، افزود: قرار است امسال نهمین سوگواره احلی من العسل در حسینیه اعظم زنجان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار و از طریق شبکه‌های رسانه ملی پخش شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: برگزاری اینگونه مراسم زمینه‌ای فراهم می‌کند که آموزه‌های ارزشمند عاشورا برای نوجوانان تداعی شود تا با شناخت بیشتر نسبت به قیام سید الشهدا (ع) در جهت احیای امر به معروف و نهی از منکر که از اهداف اصلی قیام حضرت بوده تلاش کنند.

گفتنی است همه ساله به مناسبت فرارسیدن شب هفتم محرم منسوب به شهادت حضرت قاسم بن الحسن (ع)، همایش احلی من العسل با حضور دانش آموز پسر مقطع اول و دوم متوسطه مناطق تهران و شهرستان‌های استان تهران برگزار می شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم به صورت مجازی و نمادین در بقاع و اماکن متبرکه سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار