تداوم همکاری بسیج و شبکه بهداشت کارون برای مبارزه با کرونا

کارون (پانا) _ مدیر شبکه بهداشت و درمان کارون ضمن قدردانی از همکاری موثر بسیج و سپاه که از آذرماه ۹۹ تاکنون در قالب طرح شهید سلیمانی درحال انجام است ، گفت در شرایطی که وضعیت شهرستان قرمز است، نیاز به تشدید نظارت‌ها و اقدامات پیشگیرانه بیشتر احساس می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۷۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تداوم همکاری بسیج و شبکه بهداشت کارون برای مبارزه با کرونا

خلیف پور در با اشاره به لزوم تعامل بسیج و شبکه بهداشت جهت مهار ویروس کرونا تصریح کرد: در حال حاضر مراجعه افراد مبتلا به کرونا ویروس به مراکز سلامت و غربالگری ۱۶ ساعته بیشتر شده است و از طرفی واکسیناسیون کووید ۱۹ هم در جریان است در این شرایط حضور نیروهای بسیجی در کنار کادر بهداشت می تواند بسیار تسهیل کننده اقدامات باشد.

او ضمن تشکر از اقدامات خیرخواهانه بسیج شهرستان کارون خاطرنشان کرد: طرح حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده کرونایی همچنان به قوت خود باقی است.

در ادامه سرهنگ معاد موسوی فرمانده سپاه کارون عنوان کرد: بسیج و سپاه آمادگی کامل دارد تمام امکانات و تجهیزات خود را برای مقابله و پیشگیری از گسترش ویروس منحوس کرونا در اختیار مرکز بهداشت و درمان شهرستان کارون قرار دهد.

سرهنگ موسوی خاطرنشان کرد: نیروهای جهادی بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی با همکاری مجموعه بهداشت و درمان اقدامات پیشگیرانه و واکسیناسیون را در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار