کسب رتبه دوم کشوری جشنواره فرهنگی، هنری فردا توسط دانش‌آموز آب پخش

آب پخش(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش خبر داد مرضیه بازیاری دانش‌آموز هنرستان پردیس و مهدیس منطقه آب پخش با شرکت در جشنواره فرهنگی، هنری فردا (رشته گرایش خط نستعلیق) به شیوه غیرحضوری و آنلاین کسب رتبه دوم کشوری را درگرایش خط نستعلیق به دست آورد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دوم کشوری جشنواره فرهنگی، هنری فردا توسط دانش‌آموز آب پخش

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، علی صمصامی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش افزود: مسابقات فرهنگی، هنری یکی از فعالیت های تربیتی است که به منظور کشف رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان از طریق ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت سالم تر اجرا می شود.

صمصامی گفت: با همه فراز و فرودها و شرایط سختی که آموزش و پرورش با آن مواجه است به مدد زیرساخت های ایجاد شده در بستر فضای مجازی نه تنها برنامه‌های حوزه پرورشی کم نشده، بلکه فعالیت‌ها بیشتر هم شده است و برگزاری جشنواره‌های متعدد و متنوع در سال تحصیلی گذشته با استقبال خوب دانش‌آموزان همراه بوده است.

وی اضافه کرد: در کلیه گرایش ها و رشته های جشنواره امسال تاکید بر اجرای اثر به صورت تک نفره و با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به دلیل بیماری کرونا بود است.

این مقام مسئول تصریح کرد: گاهی درک خط نستعلیق به عنوان یک هنر مشکل است. به نظر می‌رسد برای درک و لذت بردن از تجربه بصری خط نستعلیق، باید بدانیم خط نستعلیق افزون بر نگارش یک متن، سعی داشته اثری هنری با ارزش‌های زیبایی شناختی خلق کند.

لازم به ذکر است سی و نهمین جشنواره فرهنگی، هنری «فردا» ویژه فرهنگیان و دانش آموزان امسال با توجه به شیوع و همه گیری ویروس کرونا، در فضای مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار