استقبال مردم اسلامشهراز قهرمان کاراته المپیک توکیو ۲۰۲۰

اسلامشهر (پانا) - با توجه به مصادف شدن زمان بازگشت قهرمان رقابت‌های کاراته المپیک با ایام سوگواری سالار شهیدان، مراسم استقبال از این ورزشکار با اخلاق و قهرمان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
استقبال مردم اسلامشهراز قهرمان کاراته المپیک توکیو ۲۰۲۰

مراسم استقبال از سجاد گنج زاده قهرمان رقابت‌های کاراته المپیک ۲۰۲۰ توکیو از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و سپس با حضور خودرویی مردم و مسئولان شهرستان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا در منزل او انجام شد و همچنین سید شاهین موسوی بوکسور اسلامشهری که در المپیک 2020حضور داشت با گنج‌زاده به کشور بازگشت.

سجاد گنج زاده در وزن ۷۵+ کیلوگرم پس از غلبه بر حریفان خود در دیدار پایانی در این وزن با کسب پیروزی در برابر طارق احمد ورزشکار عربستانی،نخستین مدال طلا در رشته کاراته تاریخ المپیک، سومین مدال طلا و هفتمین مدال رنگین کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران را کسب کرد.

در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو دو ورزشکار اسلامشهری با اخذ سهمیه حضور در المپیک در کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند، که سید شاهین موسوی در رشته بوکس با داوری ناجوانمردانه از ادامه حضور در رقابت‌ها و کسب مدال ناکام ماند و سجاد گنج زاده در رشته کاراته، تاریخی‌ترین و ارزنده‌ترین مدال قهرمانی المپیک را به دست آورد.

خبرنگاردانش‌آموز: الیناولی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار