مدیر آموزش و پرورش دشتی خبر داد:

کسب مقام برتر شهرستان دشتی در سرگروه درس تفکر و سبک زندگی

دشتی(پانا)- مدیر آموزش و پرورش دشتی از کسب مقام برتر شهرستان دشتی و فعالیت سرگروه درس تفکر و سبک زندگی شهرستان در میان شهرستان ها و مناطق استان بوشهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام برتر شهرستان دشتی در سرگروه درس تفکر و سبک زندگی

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: نتایج استانی ارزیابی فعالیت های سرگروه های درس تفکر و سبک زندگی اعلام شد و شهرستان دشتی و کاکی توانستند در صدر نتایج این ارزیابی قرار بگیرند.

علی حسینی، ضمن تشکر از تلاشهای همکاران در حوزه معاونت پرورشی و به ویژه زحمات اسماعیل پرورش سرگروه درس تفکر و سبک زندگی شهرستان و همکاری دبیران مشاوران و مربیان گفت: فعالیت سرگروه‌های آموزشی و پرورشی با هدف برگزاری کارگاه‌ها و آموزش‌های حضوری و مجازی به دنبال ارتفاء کیفی تدریس دبیران این درس و فرایند آموزشی و پرورشی و ترغیب دبیران به استفاده از روشهای فعال یاددهی و یادگیری و احیای جایگاه حقیقی درس تفکر که امسال به طور جدی‌تر دنبال شد.

حسینی خاطرنشان کرد: درس تفکر و سبک زندگی فرصت مناسبی است تا دبیران، مربیان و مشاوران با شیوه‌های موفق و فعال تدریس آشنا شوند و بتوانند ایده‌های مختلف خود را در این درس شکوفا کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی با اشاره به اینکه درس تفکر و سبک زندگی می تواند نگرش و مهارت دانش‌آموزان را ارتفاء دهد گفت: در درس تفکر و سبک زندگی فرصت‌هایی برای دانش‌آموزان است تا از طریق بازخوانی تجربه‌های خود با دیگران درباره ارتباطات با خود و دیگران معیار و شیوه مناسبی برای زندگی انتخاب کنند.
او افزود: ملاک ارزیابی سرگروه های درس تفکر و سبک زندگی شهرستان ها و مناطق استان بوشهر امسال بیشتر حول و حوش تولید محتواهای آموزشی و فعالیت در فضای مجازی و جشنواره های تدریس کتاب تفکر و سبک زندگی و کسب مقامات استانی و کشوری بوده است که تلاشهای انجام گرفته در حوزه این درس از شهرستان دشتی توانست مقام اول ارزیابی سرگروه های درس تفکر و سبک زندگی استان بوشهر را کسب کند.
گفتنی است، یکی از دبیران درس تفکر مدارس شهرستان دشتی حائز مقام اول کشوری نیز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار