در جلسه ساماندهی نیروی انسانی مناطق ۶ و ۱ عنوان شد:

تلاش برای بازگشایی آرام و امیدبخش مدارس

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر پیگیری مباحث مرتبط با هدایت تحصیلی دانش‌آموزان بر حل و فصل موارد امر هدایت تحصیلی بر اساس مصوبات و رفع موانع در خصوص کتب درسی نیز تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای بازگشایی آرام و امیدبخش مدارس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه ساماندهی نیروی انسانی ۱۴۰۰ مناطق ۶ و ۱ با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و اعضای شورای معاونین شهر تهران، برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که به صورت مجازی برگزار شد گزارشی از اقداماتی که توسط مناطق شش و یک و کارگروه‌های ستاد پروژه مهر انجام گرفته و همچنین طرح ها و برنامه ها در این مناطق ارائه شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این جلسات با تاکید بر پیگیری مباحث مرتبط با هدایت تحصیلی دانش آموزان اظهار کرد: در امر هدایت تحصیلی بر اساس مصوبات موارد؛ حل و فصل شود و در خصوص کتب درسی نیز تلاش شود تا موانع مرتغع شود.

وی ادامه داد: به یاری خدا کار تزریق واکسن همکاران فرهنگی به خوبی در حال انجام است و سناریوهای مختلفی برای شروع سال تحصیلی طراحی شده که با توجه به زیست بوم جدید و شرایط شیوع کرونا به مرحله اجرا در خواهد آمد.

فولادوند در خصوص تبیین و تکمیل فرم های خود ارزیابی مدیران و نظارت های سیستمی و بررسی شاخص ها تصریح کرد و خواستار آن شد که از تمام ظرفیت ها در خصوص ساماندهی نیروی انسانی استفاده شود.

وی گفت: ما مامور و سرباز نظام هستیم و موظفیم با تمام قوا تا آخرین لحظه خدمات‌رسانی کنیم.

در این جلسه به بررسی آمار و ارقام کلاس، فضا و تجهیزات و نیروی انسانی پرداخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار