برگزاری آیین تجلیل از خبرنگاران پانا استان همدان

همدان (پانا) - آیین تجلیل از خبرنگاران پانا استان همدان در سازمان دانش آموزی استان با حضور رییس سازمان دانش آموزی استان و جمعی از خبرنگاران دانش آموز و مربیان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل از خبرنگاران پانا استان همدان

در این جلسه که در محل سازمان دانش آموزی استان و با حضور مربیان و دانش آموزان برگزار شد رضا میرزایی رییس سازمان دانش آموزی استان در خصوص اهمیت خبرگزاری پانا گفت: خبرگزاری پانا تنها رسانه امین وزارت آموزش و پرورش و تنها رسانه دانش آموزی کشور و جهان است که در دل نهاد تربیتی سازمان دانش آموزی و با نگاه تربیتی فرهنگی فعالیت می‌کند.

وی افزود: خبرگزاری پانا همراه با سایر رسانه ها و با ماموریت تولید و نشر اخبار موثق در حوزه آموزش و پرورش و سایر حوزه های دیگر عمل می کند. این مجموعه تلاش می کند با توانمندسازی دانش آموزان در مهارت های اجتماعی سواد رسانه ای، جرأت مندی، مشارکت پذیری، سخنوری و نویسندگی آموزش و پرورش کشور را در تحقق ساحت تربیت اجتماعی که در سند تحول بنیادین و توصیه های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ارایه شده است یاری می نماید و با همه ظرفیت های خود در تربیت اجتماعی دانش آموزان فعال است.

میرزایی ادامه داد: در سال گذشته برای مربیان و دانش آموزان استان کلاس های آموزش خبرنویسی، مصاحبه و گزارش نویسی برگزار شد و به آن ها گواهینامه و کارت خبرنگاری ارائه شد و همچنین از خبرنگاران فعال با اهداء کارت هدیه تقدیر شد. جذب و سازماندهی خبرنگاران و توسعه و تقویت زیرساخت های فنی و برگزاری دوره های تربیت مدرسی مهمترین برنامه های خبرگزاری پانا است.

در ادامه این مراسم از تعدادی از دانش آموزان و مربیان فعال در حوزه خبرنگاری تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار