ساخت مدارس جدید در منطقه ۸ شهر تهران

آغاز عملیات اجرایی مدرسه خیری جدید به نام «به یاد مادران»

تهران(پانا) - عملیات اجرایی مدرسه خیرساز جدید به نام «به یاد مادران» آموزش و پرورش منطقه ۸ آغاز شد و مدیر آموزش و پرورش منطقه ساخت مدرسه به یاد مادران را نقطه عطفی در مسیر توسعه فضاهای آموزشی و مشارکت‌های مردمی دانست.

کد مطلب: ۱۲۰۶۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی مدرسه خیری جدید به نام «به یاد مادران»

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عملیات اجرایی مدرسه خیری جدید به نام «به یاد مادران» آموزش و پرورش منطقه ۸ آغاز شد.

مینو زمان؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸ شهر تهران در خصوص آغاز این پروژه خیری گفت: یکی از دلایل موفقیت منطقه در اجرای این طرح، همکاری مستمر و علاقه مدیران مدارس منطقه بود که به صورت داوطلبانه این طرح را در سطح منطقه تبلیغ و زمینه مشارکت خیرین و نیکوکاران را در آن فراهم آوردند.

زمان با بیان اینکه ساخت مدرسه به یاد مادران نقطه عطفی در مسیر توسعه فضاهای آموزشی و مشارکت‌های مردمی خواهد بود افزود: در سال‌های اخیر خیرین مدرسه ساز با ورود به عرصه مدرسه سازی باعث شکوفایی احداث فضاهای آموزشی شدند، به طوری که درصد قابل توجهی از مدارس کشور در سال‌های اخیر توسط خیرین نیک اندیش احداث شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است. به همین منظور بر اساس اسناد بالادستی مانند سند تحول بنیادین، آموزش و پرورش بستری مناسب برای حضور و مشارکت مردم فراهم کرده است تا بتوانند در موضوعات اجتماعی سهیم باشند.

گفتنی است این پروژه با اعتبارات مشارکتی آغاز شده و در ادامه از سوی اداره کل نوسازی مدارس تهران و از ردیف اعتبارات خیری تکمیل خواهد شد و پیش بینی می شود عملیات ساخت این مدرسه یک سال به طول بیانجامد و اسامی افراد مشارکت کننده در این طرح ، در کتیبه مدرسه ذکر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار