آغاز ثبت‌نام مجدد دوره‌های کاردانی نظام جدید و کاردانی به کارشناسی از سه‌شنبه

تهران (پانا) - تاریخ ثبت‌نام مجدد در رشته‌های پذیرش براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» دوره کاردانی به کارشناسی و دوره‌های مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام مجدد دوره‌های کاردانی نظام جدید و کاردانی به کارشناسی از سه‌شنبه

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است که متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ صرفا براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» صورت می گیرد، در صورتی که در زمان مقرر (از تاریخ سوم خرداد تا ۱۱ تیر ۱۴۰۰ ) موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می توانند برای پذیرش در این رشته‌ها از روز سه‌شنبه ۱۹ تا روز جمعه ۲۲ مرداد به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

داوطلبان فوق پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوط به آن (اطلاعیه مورخ ۶ تیر ۱۴۰۰که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس است)، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته‌ها اقدام کنند.

همچنین امکان ثبت نام مجدد در رشته های پذیرش براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 نیز فراهم شد داوطلبان از روز سه شنبه 19 تا روز جمعه 22 مرداد می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار