سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

18 شهر اصفهان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد

اصفهان (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از قرار گرفتن ۱۸ شهرستان استان اصفهان در وضعیت قرمز و بسیار پرخطر شیوع کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
18  شهر اصفهان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، آرش نجیمی با اشاره به آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرهای استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان‌های اصفهان، خمینی شهر، شهرضا، لنجان، نجف آباد، سمیرم، فلاورجان، چادگان، فریدن، تیران و کرون، مبارکه، گلپایگان، آران و بیدگل، خوانسار، فریدونشهر، بوئین و میاندشت، نطنز، اردستان و کاشان در وضعیت قرمز و بسیار پرخطر کرونا قرار دارند.

وی افزود: همچنین شهرستان های شاهین شهر و میمه، برخوار، دهاقان، خوروبیابانک، نائین در وضعیت نارنجی و پرخطر کرونا قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ شهرستانی در استان اصفهان در وضعیت زرد کرونا قرار ندارد، ابراز کرد: این شرایط از امروز به مدت یک هفته و تا اعلام بعدی وزارت بهداشت برای استان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی همچنین به شرایط نامناسب شیوع کرونا در استان اصفهان و به ویژه شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: در این شهرستان برای بستری بیماران دچار مشکل اساسی هستیم و درخواست ما از شهروندان حفظ سلامتی خودشان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار