نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

عدالت‌محوری، فراجناحی و فرامنطقه‌ای بودن رویکرد اصلی بنده در تمام امور است

توجه خاصی به جوانان خواهیم داشت

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان درباره اولویت‌های خود در مسند نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان، توضیح داد عملکرد فراجناحی و فرامنطقه‌ای خواهم داشت به این معنی که تمرکز خودم را در یک منطقه نخواهم گذاشت و تمام استان سمنان از میامی تا ایوان کی تحت پوشش برنامه‌های ما قرار خواهند گرفت.

کد مطلب: ۱۲۰۵۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
عدالت‌محوری، فراجناحی و فرامنطقه‌ای بودن رویکرد اصلی بنده در تمام امور است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی با اشاره به آغاز فعالیت خود با انتصاب رهبر معظم انقلاب گفت: عدالت‌محوری، فراجناحی و فرامنطقه‌ای بودن، رویکرد اصلی بنده در تمام امور خواهد بود. البته فرامنطقه‌ای بودن به معنای پوشش کامل استان از شرق تا غرب است و تمام مناطق استان در برنامه قرار دارد.

وی در نخستین خطبه‌های خود در نماز جمعه سمنان به‌عنوان امام جمعه این شهر که با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و شماری از مسئولان و روحانیان و جمع کثیری از نمازگزاران در مصلای این شهر خوانده شد، از اعتماد و لطف رهبر معظم انقلاب برای واگذاری این مسئولیت سنگین قدردانی کرد.

امام جمعه سمنان افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر لزوم توجه به جوانان تأکید داشته‌اند یعنی بدون آنان رفع مشکلات حاصل نمی شود و این امر در حکم انتصاب نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز مشاهده شد که توجه خاصی به جوانان دارند. بنده در استان حضور پررنگی در بین جوانان خواهم داشت و از ظرفیت گروه‌ها، جمع‌ها و سمن‌های جوانان به سود استان بهره‌گیری می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ مطیعی با بیان اینکه برای استفاده بیشتر و بهینه از ظرفیت جوانان مستعد استان کمیته‌هایی در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان ایجاد می‌شود تا با تمام اقشار از جوانان تا دیگر صنوف برای رسیدن به نتیجه مطلوب در امور برنامه‌ریزی شود، خاطرنشان کرد: تشریک مساعی، همپوشانی و همدلی و وحدت مسائل مهمی هستند که باید به آنها توجه داشت. استفاده از ظرفیت‌های استان مانند مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدماتی، نمایندگان مردم در مجلس و مردم برای تشریک مساعی مرتبط با استان و استفاده از مشورت اساتید دانشگاه و نخبگان از جمله اقدامات دیگری است که می‌بایست در سراسر استان سمنان انجام شود.

وی درباره اولویت‌های خود در مسند نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان نیز توضیح داد: عملکرد فراجناحی و فرامنطقه‌ای خواهم داشت به این معنی که تمرکز خودم را در یک منطقه نخواهم گذاشت و تمام استان سمنان از میامی تا ایوان کی تحت پوشش برنامه‌های ما قرار خواهند گرفت.

امام جمعه سمنان بیان کرد: فرامنطقه‌ای بودن و پوشش کامل استان سمنان، از شرق تا غرب یکی از برنامه‌های جدی است و از مسئولان استان هم انتظار داریم تا به تمام مناطق استان خدمت‌رسانی کنند و همه جا برایشان محل خدمت باشد.

حجت‌الاسلام‌ مطیعی با اشاره به مراسم تحلیف ریاست جمهوری افزود: آغاز فعالیت دولت جدید تولد تازه‌ای است که امید است با روی کارآمدن این دولت مشکلات به ویژه مسایل معیشتی مردم برطرف شود. اهداف نظام اسلامی و دولت جدید برای کشور مبارک است و به توسعه می انجامد.

وی همچنین با اشاره به آغاز کار شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهارکرد: این نهاد نیز در خدمت مردم باید باشد و اعضای آن مسائل امور شهری را سامان بخشند.

گفتنی است؛ آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در ۱۴ تیرماه سالجاری در نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب از نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه سمنان استعفا داده بود. حجت الاسلام و المسلمین محمدی‌گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سوم مردادماه در نامه‌ای خطاب به آیت الله شاهچراغی ضمن اشاره به تقدیر رهبر معظم انقلاب از ۴۲ سال مجاهدت و تلاش های صادقانه وی، از موافقت مقام معظم رهبری با استعفای آیت الله شاهچراغی از نمایندگی ولی‌فقیه در استان و امامت جمعه سمنان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی در سال۱۳۴۳ در خانواده مذهبی به دنیا آمد و ۵۵ درصد جانبازی دارد. وی ۲۰ سال سابقه شاگردی در حضور آیت‌الله جوادی آملی و ۲ سال فعالیت در دفتر آیت‌الله بهجت را در کارنامه خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار