آغاز فعالیت ۳ پایگاه انتخاب رشته کنکور در منطقه ۱۴

تهران (پانا) - انتخاب رشته دقیق و اصولی آخرین، مهمترین و تاثیرگذارترین مرحله زندگی داوطلبان کنکور سراسری برای قبولی در رشته و دانشگاه دلخواه است.

کد مطلب: ۱۲۰۴۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت ۳ پایگاه انتخاب رشته کنکور در منطقه ۱۴

اعظم السادات غضنفری؛ کارشناس مشاوره آموزش و پرورش منطقه ۱۴ از فعالیت ۳ پایگاه انتخاب رشته کنکور خبر داد.

کارشناس مشاوره آموزش و پرورش منطقه ۱۴ گفت: شاید انتخاب رشته دقیق و اصولی آخرین، مهمترین و تاثیرگذارترین مرحله زندگی داوطلبان کنکور سراسری برای قبولی در رشته و دانشگاه دلخواه است، چرا که سرنوشت و آینده او به همین مساله گره خورده است و همین موضوع شاید اهمیت و جایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری را بیش از پیش نمایان کند.

غضنفری ادامه داد: برای انجام هرچه بهتر شدن انتخاب رشته نیاز به اطلاعات دقیق و بهره مندی از ظرفیت مشاوران مجرب و متعهد مدارس است که با حضور مستمر در کنار دانش آموزان در جریان سال های تحصیلی و با آگاهی و شناخت بیشتر از آنان راهنمایی و مشاوره می دهند.

در همین راستا تمام تلاش حود را برای هرچه بهتر ارائه خدمات تخصصی مشاره ای در مجموعه آموزش و پرورش منطقه ۱۴ به کار گرفتیم و برای سهولت و دسترسی همه دانش آموزان در سه نقطه از منطقه پایگاه انتخاب رشته ایجاد کرده ایم.

وی گفت: ۷ نفر از بهترین مشاوران و متخصصان حوزه انتخاب رشته کنکور سراسری در این ایام آماده خدمت رسانی به دانش آموزان بوده و به خانواده ها توصیه میکنم که در دام سود جویان و فرصت طلبان که با گرفتن مبالغ گزاف از آنها سو استفاده می کنند نیفتاده و از مجموعه مشاوران باتجربه و متعهد آموزش و پرورش کمک بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار