معاون سازمان نوسازی مدارس کشور:

۳۰ درصد مدارس کشور مشارکتی یا خیرساز هستند

یاسوج (پانا) - معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در آین افتتاحیه مدرسۀ خیرساز روستای چالموره در بخش بوستان در شهرستان باشت که به نمایندگی از ۶ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید عنوان کرد از ۵۵۰ هزار کلاس درس درکل کشور، حدود ۳۰ درصد مشارکتی یا خیرساز هستند.

کد مطلب: ۱۲۰۴۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
۳۰ درصد مدارس کشور  مشارکتی یا خیرساز هستند

فاطمه مهاجرانی اظهار کرد: سرانه فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد در حد مطلوب است که امیدواریم به کمک خیران مدرسه ساز تجهیزات مورد نیاز این فضا‌های آموزشی برای ارتقاء کیفیت آموزش بیشتر شود.
مهاجرانی با بیان اینکه این مدرسه با مشارکت هلدینگ میهن ساخته شد، افزود: با مشارکت موسسه هلدینگ مهین در مرحله اول ۱۱۰ مدرسه در کل کشور ساخته شده که سهم استان کهگیلویه از این تعداد ۶ مدرسه است.
مهاجرانی با بیان اینکه در مرحله دوم ساخت مدارس این موسسه سهم کهگیلویه و بویراحمد افزایش می‌یابد، اضافه کرد: از ۵۵۰ هزار کلاس درس درکل کشور، حدود ۳۰ درصد مشارکتی یا خیرساز هستند.
مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: امروز ۶ مدرسه ۳ کلاسه و ۲ کلاسه با مشارکت هلدینگ میهن در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، باشت، بویراحمد و دنا افتتاح شد.
هادی زارع پور مجموع کلاس‌های درس این تعداد مدارس را ۱۴ کلاس ذکر کرد و افزود: از سال ۹۲ تاکنون بیش از ۵۰۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد با همکاری اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان احداث، تکمیل و به آموزش و پرورش تحویل داده شده است.
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان هم گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد ۶ مدرسه با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال با مشارکت هلدینگ میهن اجرا و به بهره برداری رسید.
پیروز کرمی افزود: مدرسه روستای چالموره در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع بازیربنای ۱۳۹ مترمربع با سه کلاس درس با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار