افتتاح ۲ ایستگاه مترو تا پایان شهریور

تهران (پانا) - برنامه های اجرایی شرکت مترو تهران در ۵۰ روز باقی مانده از تابستان امسال مشخص بوده و در صورت تامین به موقع منابع مالی، رخدادهای قابل توجهی در شبکه راه آهن ریلی پایتخت شکل خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۲۰۴۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۲ ایستگاه مترو تا پایان شهریور

علی امام مدیر عامل شرکت مترو ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با وجود آنکه هنوز کل پول حاصل از فروش اوراق مشارکت سال ۱۳۹۸ توسط بانک رفاه آزاد نشده و از طرفی منتظر دریافت وجوه اوراق مشارکت سال ۱۳۹۹ هستیم اما برنامه های اجرایی شرکت مترو با همت دست اندرکاران امر در حال پیگیری است و امیدواریم در روزهای باقی مانده از تابستان سال جاری ، شاهد به ثمر نشستن برخی از تلاش های صورت گرفته باشیم.

امام در ادامه با اشاره به افتتاحیه های ۵۰ روز پیش رو گفت: در صورت تزریق فوری منابع مالی مورد نیاز، ابتدا ورودی های جدید ایستگاه های برج میلاد و مهدیه را به بهره برداری خواهیم رساند و در ادامه، در شهریور ماه افتتاح ایستگاه شهید رضایی در خط ۶ و احتمالا ایستگاه تقاطعی توحید در خط ۷ را شاهد خواهیم بود.

بر اساس گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)، مدیر عامل شرکت مترو در پایان صحبت های خود گفت: مقدمات کار برای آغاز عملیات اجرایی فاز نخست پروژه توسعه شرقی خط ۴ از ایستگاه شهید کلاهدوز تا تقاطع بزرگراههای شهیدان باقری و سلیمانی در حال آماده سازی است و غیر از این، می توانیم فاز نخست پروژه احداث پایانه ۴۴ هکتاری دولت آباد را نیز که مربوط به خط ۶ می شود آغاز کنیم. این در حالی است که عملیات اجرایی پروژه احداث خط ۱۰ مترو و همچنین توسعه جنوبی خط ۶ هم در حال انجام و پیگیری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار