زمان پرداخت معوقات افزایش ۵۰درصدی حقوق کارکنان وزارت علوم

تهران (پانا) - مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم از پرداخت معوقات افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان ستاد وزارت علوم در ماه جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
زمان پرداخت معوقات افزایش ۵۰درصدی حقوق کارکنان وزارت علوم

به گزارش وزارت علوم، اباصلت خراسانی گفت: پیرو ابلاغ دولت برای افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان از ابتدای اسفند ماه ۱۳۹۸ و عدم تأمین اعتبار لازم در آن سال و به دلیل محدودیت منابع مالی در سال گذشته (۱۳۹۹)، این افزایش از بهمن ماه سال ۱۳۹۹ اجرا و پرداخت آن صورت گرفت و مقرر شد در صورت تأمین اعتبار لازم معوقات از ابتدای اسفند ماه ۱۳۹۸ پرداخت شود.

وی افزود: با حمایت و دستور ویژه‌ی وزیر علوم و پیگیری‌های مستمر از سازمان برنامه و بودجه کشور، در سال جاری با توجه به رشد بودجه و موافقت سازمان برنامه و بودجه کشور برای استفاده از منابع امسال برای پرداخت معوقات سال ۹۸ و ۹۹، پس از تأیید و اخذ موافقت نامه لازم از آن سازمان، احکام کارگزینی از اسفند ماه سال ۹۸ اصلاح و برای پرداخت آماده شده است.

خراسانی افزود: احکام کارگزینی مربوط به برخورداری از سقف ۵۰ درصد افزایش حقوق و مزایا از اول اسفند ۹۸ تا اول بهمن ۹۹ صادر و با توجه به تأمین اعتبار مورد نظر، معوقات مربوطه در ماه جاری (مردادماه) پرداخت خواهد شد.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم خاطرنشان کرد: در خصوص افزایش حقوق کارکنان و پرداخت معوقات بایستی از تلاش‌ها و زحمات وزیر علوم، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و مجموعه همکاران آن سازمان، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و تمامی همکارانی که در این زمینه تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار