فرماندار شهرستان بندرعباس:

ضرورت نظارت مستمر و جدی بربازار و برخورد قاطع با کسبه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعات نمی‌کنند

هرمزگان(پانا) - فرماندار شهرستان بندرعباس در جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان مطرح کرد نظارت مستمر و جدی بر بازار و برخورد قاطع با کسبه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند ضروری است.

کد مطلب: ۱۲۰۴۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت نظارت مستمر و جدی بربازار و برخورد قاطع  با کسبه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعات نمی‌کنند

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از بندرعباس، عزیزاله کناری در این جلسه گفت: با نظارت بیشتر و برخورد جدی تر با متخلفان و کسانی که نسبت به رعایت موارد بهداشتی جهت جلوگیری از کرونا بی تفاوت باشند خواهیم داشت و اکیپ های بازرسی محسوس و نامحسوس در سطح شهر روزانه گشت زنی خواهند داشت و هر جایی تخلفی از موارد کرونایی مشاهده نمایند برخورد و واحد مورد نظر پلمپ خواهد شد.

وی درادامه افزود: مدیران مجتمع های تجاری موظف هستند که به طور مرتب از مجتمع بازدید و نسبت به رعایت موارد بهداشتی همچنین فراهم کردن اقلام مصرفی مانند ماسک و دستکش و ژل ضد عفونی در ورودی های مجتمع اقدام کنند و از حضور افراد بدون ماسک جلوگیری کرده و هیچ خدماتی به آنها ارائه نکنند.

فرماندار شهرستان بندرعباس خاطر نشان کرد: ورودی و خروجی شهرستان بندرعباس در ایست و بازرسی شهید میرزایی همچنان کنترل شود واز ورود خودروهای با پلاک های غیر بومی در سطح شهرستان وخروج پلاک های بومی از شهرستان جلوگیری به عمل آید.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به شدت بیماری درجزایر قشم و هرمز گفت : ضروری است جهت کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا جابجایی مسافر از بندرشهید حقانی به جزایر قشم و هرمز و همچنان انتقال بومیان جزایر به بندرشهید حقانی ممنوع است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری نسبت به ضد عفونی خودروهای عمومی مانند اتوبوس ها و تاکسی ها اقدامات ویژه ای انجام دهد و ادارات و اماکن خصوصی و مشتری پذیر نیز نسبت به استمرار ضدعفونی اماکن و اشیاء مورد استفاده ارباب رجوع خود اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار