در راستای نظارت بر پروتکل ‌های بهداشتی صورت پذیرفت:

بازدید فرماندار بندرعباس از حوزه‌های امتحانی پایه‌های نهم و دوازدهم

هرمزگان(پانا)- فرماندار بندرعباس در راستای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از حوزه های امتحانات حضوری پایه های نهم و دوازدهم بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید فرماندار بندرعباس  از حوزه‌های امتحانی پایه‌های نهم و دوازدهم

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از بندرعباس، با عنایت به فرا رسیدن ایام امتحانات حضوری در شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و در راستای نظارت بر این امر مهم و ایجاد اطمینان خاطر به اولیا و دانش آموزان عزیز، بعد از ظهر امروز عزیز اله کناری فرماندار بندرعباس به همراه معاون مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس و مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان بندرعباس از تعدادی حوزه های امتحانی پایه های نهم و دوازدهم بازدید بعمل آوردند.

فرماندار بندرعباس در این بازدید ضمن تشکر از روسای آموزش و پرورش و مدیران مدارس گفت: وضعیت حوزه های امتحانی به همت مدیران مدارس و مسئولین آموزش و پرورش به لحاظ بهداشتی و فاصله گذاری بسیار مطلوب بود‌.

عزیز اله کناری در ادامه افزود: با مشاهده وضعیت مطلوب حوزه های امتحانی در این بازدید، به خانواده های محترم این اطمینان را میدهیم که مدیران و عوامل اجرایی حوزه ها با نهایت دقت و حساسیت در تلاش هستند تا زمینه حضور دانش آموزان را به گونه ای فراهم کنند که با آسودگی و آرامش خاطر بتوانند در آزمون ها شرکت کنند.

وی در پایان از اولیای دانش آموزان خواست تا به منظور پبشگیری از انتشار ویروس کرونا و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی از تجمع در حوزه های امتحانی خود داری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار