واکسیناسیون 1500 نفر از فرهنگیان ناحیه یک بهارستان

بهارستان یک(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در آیین افتتاح واکسیناسیون فرهنگیان در کانون شهید منتظری، از واکسیناسیون 1500 نفر فرهنگی در این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون 1500 نفر از فرهنگیان ناحیه یک بهارستان

غلامرضا قره‌باقری در حاشیه آیین افتتاح طرح واکسیناسیون معلمان در کانون شهید مطهری اظهار کرد: طبق اعلام قبلی و با تفاهم‌نامه‌ای که میان وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت منعقد شد، در مردادماه واکسیناسیون عمومی فرهنگیان صورت بگیرد و ما در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان کار واکسیناسیون را با ۱۵۰۰ نفر از همکاران آغاز کردیم و با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد و در نظر داریم که تزریق دز اول 3500 نفر از همکاران را تا ظهر روز سه‌شنبه به پایان برسانیم.

او بیان کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌کردیم استقبال خوبی از این طرح شود، برنامه‌ریزی کردیم که همکاران به صورت مدرسه‌ای در ساعت‌های مشخص شده خودشان به مرکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

قره‌باقری تصریح کرد: مکان انجام واکسیناسیون ما در کانون شهید مطهری است و تجهیزات خوبی پیش‌بینی شده و همکاران در سالن انتظار نسبت به دریافت نوبت اقدام می‌کنند و با ترتیب و نظم وارد محل تزریق واکسن می‌شوند که حداکثر زمانی که صرف واکسینه‌شدن افراد می‌شود، از مرحله ورود به سالن انتظار تا تزریق واکسن، حداکثر ۵ دقیقه است.

او افزود: به لطف خداوند متعال و با همکاری بیش از پیش مدیران مدارس، ازدحام و نارضایتی صورت نگرفت و از تمامی دست‌اندرکاران و دوستان شبکه بهداشت تشکر می‌کنم که چنین شرایطی را مهیا کردند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان تصریح کرد: واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان بهارستان را روز اول با احتیاط بیشتر و با آمار کمتر آغاز و ۷۰۰ نفر را جهت واکسیناسیون دعوت کردیم و هنگامی که مشاهده شد واکسیناتورها، ثبات‌ها و عوامل اجرایی ما موفق به کسب تجربه بیشتری شدند، تعداد افراد دعوت‌شده را افزایش دادیم و موفق شدیم تا تعداد افراد واکسینه‌شده را در روز به 1500 نفر برسانیم و به همین صورت روز سوم که روز آخر ما است، تشخیص دادیم تا افرادی که موفق دریافت واکسن نشدند، در زمان‌بندی مناسب مراجعه کنند و در پایان روز سه‌شنبه تزریق آن‌ها صورت بگیرد.

قره‌باقری گفت: امیدواریم تا بتوانیم با همین نظمی که در این دو روز کار را پیش بردیم، روزهای آینده هم بدین شکل ادامه دهیم.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار