آزمون جامع دوره‌های گردشگری 15 مرداد ماه در زنجان برگزار می‌شود

زنجان (پانا)- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان اعلام کرد آزمون جامع دوره‌های گردشگری ویژه مدیران دفاتر و راهنمایان گردشگری در تاریخ ۱۵ مرداد ماه در محل عمارت دارایی زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۴۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آزمون جامع دوره‌های گردشگری 15 مرداد ماه در زنجان برگزار می‌شود

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، امیر ارجمند یکشنبه 10 مردادماه با اعلام این خبر گفت: آزمون جامع دوره‌های گردشگری ویژه مدیران دفاتر و راهنمایان گردشگری در تاریخ ۱۵ مرداد ماه در محل عمارت دارایی زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود: در آزمون فراگیران پاسخگو، سرفصل‌هایی همچون شناخت صنعت گردشگری، بازاریابی، قوانین و مقررات گردشگری، برنامه‌ریزی و سرپرستی گشت‌ها، زبان تخصصی انگلیسی، جغرافیای جهانگردی و نقشه‌خوانی خواهند بود.

او تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها به‌کارگیری نیروی کار آموزش در دفاتر خدمات مسافرتی است که موجب ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات در حوزه گردشگری می‌شود و دفاتر خدمات مسافرتی باید در استفاده از راهنمایان دارای مجوز برای تورهای داخلی و خارجی اهتمام ویژه داشته باشند، در غیر این‌صورت مرتکب تخلف مقرراتی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار