در آئین کلنگ‌زنی گازرسانی به شهر قطور خوی بیان شد:

برخی زیرساخت های توسعه در آذربایجان‌غربی از میانگین کشوری فراتر رفته است

شاخص گازرسانی روستایی در استان در پایان امسال به ۸۳ درصد می‌رسد

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از شرکت گاز در حوزه گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان تصریح کرد سال 96 شاخص گاز رسانی روستایی در استان 32 درصد بود که در پایان امسال به 83 درصد می رسد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برخی زیرساخت های توسعه در آذربایجان‌غربی از میانگین کشوری فراتر رفته است

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی؛ محمدمهدی شهریاری در مراسم کلنگ‌زنی عملیات گازرسانی به شهر قطور خوی، با تبریک عید غدیرخم، از اهتمام دولت تا لحظات آخر گفت و تصریح کرد: خود را مکلف و موظف می دانیم تا برای بهبود شاخص های توسعه ای استان تا لحظه آخری که مسئولیت داریم در خدمت به مردم پرتلاش باشیم.

وی با اشاره به تحولات رخ داده در دولت که متاثر از تحریم ها بوده، افزود: با وجود تحریم ها و توطئه های دشمن مردم و دولت دوشادوش هم روند پیشرفت را در فضایی همدلانه طی کرده اند.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه به روند مثبت اقتصادی استان در سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: در زمینه تامین زیرساخت های توسعه اعم از گاز، آب، راه و تخت های بیمارستانی استان از میانگین کشوری فراتر رفته است.

شهریاری تصریح کرد: تداوم روند مثبت در استان با همدلی و همراهی همه ارکان اعم از مدیران و مسئولان استانی با قدرت تداوم خواهد یافت.

وی از تلاش برخی مدیران پرتلاش و جهادی استان اعم از رئیس دانشگاه علوم پزشکی، راه و شهرسازی، گاز و بنیاد مسکن در رسیدگی سریع به مشکلات و بهبود شاخص های توسعه ای استان قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار