صیدلو:

خانواده‌ها، دانش‌آموزان را به حضور در مسیر هنر تشویق و این عرصه را برایشان فراهم کنند

تهران(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر تجربه لذت هنری برای دانش‌آموران عنوان کرد خانواده‌ها، دانش‌آموزان را به حضور در مسیر هنر تشویق و این فضا و عرصه را برایشان فراهم کنند تا فرزندانشان در زمینه‌های هنر قدم بردارند.

کد مطلب: ۱۲۰۳۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
خانواده‌ها، دانش‌آموزان را به حضور در مسیر هنر تشویق و این عرصه را برایشان فراهم کنند

محمد صیدلو در اختتامیه سی و نهمین دوره جشنواره فرهنگی هنری «فردا» اظهار کرد: با فرا‌گیری هنر در زندگی، و آینده زندگی دانش‌آموزان را با کیفیت‌تر خواهد کرد، بعضی از اتفاقاتی که در زندگی شما می افتد هیچ‌وقت به فراموشی سپرده نمی‌شوند و لذتش چنان غیر قابل انتقال و منحصر به فرد است که فرد به تنهایی می تواند با تمام آن لذت ها زندگی کند و شاید نیاز دیگری نداشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر تجربه لذت هنری عنوان کرد: هنر یکی از مقوله‌هایی است که من از خانواده‌ها و دانش آموزانی که صدای من را می‌شنوند و در این جشنواره شرکت‌ نکرده‌اند، خواهش می‌کنم هنرمند شدن و با هنر زندگی کردن را امتحان و بررسی کنند هنرمندانی که در گذشته زندگی می کردند با‌ چه کسانی زندگی کردند.

او در ادامه افزود: با دقت به تصاویری که هنرمند خلق کرده، به موسیقی که موسیقی‌دان آن را می نوازد و خطی که خوشنویس، می‌نویسد و یا نقاشی که نقاش آن را می‌کشد، وصف حال او تحسین برانگیز است و نمی‌توان حال او را با کسانی که در این عرصه قدمی بر نداشته اند، مقایسه کرد و یا کسانی که چنین امکانی برایشان فراهم نبوده است.

صیدلو تصریح کرد: امیدوارم خانواده‌ها، دانش‌آموزان را به حضور در مسیر هنر تشویق و این فضا و عرصه را برایشان فراهم کنند تا فرزندانشان در زمینه‌های هنر قدم بردارند؛ همچنین دانش‌آموزان به عنوان‌ مطالبه از خانواده خود بخواهند تا امکان فراگرفتن هنری را که در پیرامون زندگی‌شان مهیا است را فراهم کنند.

خبرنگار دانش آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار