مدیرکل آموزش و پرورش ناحیه ۳ استان اصفهان:

مدیران مدارس به دانش‌آموزان جامانده از تحصیل و بی‌بضاعت توجه ویژه داشته باشند

اصفهان (پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 استان اصفهان، به چگونگی بازگشایی احتمالی مدارس در سال جدید تحصیلی به‌صورت حضوری پرداخت. او در حاشیه گردهمایی مدیران مناطق آموزشی استان اصفهان، به پیگیر بودن مدیران در خصوص دانش‌آموزان جامانده از تحصیل و بی‌بضاعت تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس به دانش‌آموزان جامانده از تحصیل و بی‌بضاعت توجه ویژه داشته باشند

محمدرضا نظریان، در خصوص بازگشایی مدارس در سال جدید به پانا گفت: «با توجه به اینکه واکسیناسیون همکاران فرهنگی با قید فوریت در دستور کار آموزش و پرورش و وزارت بهداشت قرار گرفته است، به دنبال این هستیم که تزریق دز اول و دوم قبل از شروع سال تحصیلی انجام شود که همکاران فرهنگی و دانش آموزان ما نگرانی ورود و حضور در مدرسه را نداشته باشند. همه برنامه ها و تدارک بر این چیده شده که ما سال تحصیلی جدید را به صورت حضوری برای دانش آموزان برگزار کنیم.»

رئیس ادارۀ ناحیۀ 3 آموزش و پرورش استان اصفهان همچنین در پاسخ به سؤالی در مورد رسیدگی به دانش آموزانی که توان خرید وسایل مورد نیاز برای آموزش مجازی را ندارند؛ بیان کرد: «همکاران ما در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان پیگیر این هستند که کمک های لازم سخت افزاری و نرم افزاری از طریق خیریه های آموزشی، خیرین و خود همکاران فرهنگی که در این زمینه پیشرو هستند، تهیه کنند. همانطور که سال گذشته هم از طریق کمک هایی که در زمینه تهیه تبلت و گوشی صورت گرفت، سعی شد که فضا و زیرساخت های لازم برای دانش آموزان بی بضاعت جهت آموزش مجازی فراهم شود.»

محمد رضا نظریان افزود: «با توجه به رصد کردن وضعیت دانش آموزان از طریق اطلس آموزشی همۀ مدیران ما پیگیر وضعیت آموزشی دانش آموزان هستند. چنانچه دانش آموزی از تحصیل بازمانده باشد؛ پیگیر هستیم با تلاشی که در این خصوص صورت می‌گیرد، وضعیت را به روز کنیم و دانش آموزان از تحصیلات برخوردار شوند.»

خبرنگار: مهدی صادقی بصیر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار