تقاضای وزارت بهداشت از مردم برای ثبت‌نام در سامانه واکسیناسیون کرونا

تهران (پانا) - رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت با اشاره به ظرفیت شبکه بهداشتی برای تزریق واکسن کرونا از مردم خواست تا بموقع برای ثبت‌نام در سامانه salamat.gov.ir اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۲۰۲۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تقاضای وزارت بهداشت از مردم برای ثبت‌نام در سامانه واکسیناسیون کرونا

کیانوش جهانپور با تاکید بر اینکه ظرفیت شبکه بهداشتی کشور فراتر از ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار دُز در روز است، گفت: آنچه موجب می‌شود این هدف محقق نشود موضوع ثبت نام و اخذ نوبت است که ما در روزهای اخیر شاهدیم عزیزان ما در گروه‌های سنی اعلام‌شده در غالب شهرها و استان‌ها برای ثبت نام بموقع اقدام نکردند و ظرفیت بالقوه شبکه بهداشتی برای واکسیناسیون در بسیاری از مراکز بویژه در خارج از پایتخت به ظرفیت حداکثری خود نرسیده است در حالی که ما هر روز شاهدیم در بسیاری از مراکز ما قبل از ظهر واکسیناسیون افراد نوبت‌دهی‌شده پایان می‌یابد در حالی که هم واکسن و هم امکانات موجود است.

وی افزود: بر این اساس در اطلاعیه‌های مختلف از گروه‌های سنی مختلف درخواست کردیم که در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir اقدام کنند. امیدواریم با این اتفاق در روزهای آتی سرعت واکسیناسیون افزایش یابد.

جهانپور در ادامه تصریح کرد: فعلا رکورد تزریق ۴۲۴ هزار دز واکسن در روز را ثبت کردیم ولی امیدواریم با استقبال عمومی و نام‌نویسی گروه‌های اعلام‌شده جدید به ظرفیت اسمی و واقعی در تزریق واکسن برسیم. خوشبختانه دسترسی فعلی به واکسن فراهم است و حتی واکسن دُز دوم گروه‌های اعلام‌شده هم از اکنون موجود است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار