روایت «آمین» در آی‌فیلم

تهران (پانا) - سریال جنایی اکشن «آمین» از هفتم مرداد، جایگزین «دردسرهای عظیم۲» در جدول پخش شبکه آی فیلم می شود.

کد مطلب: ۱۲۰۲۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
روایت «آمین» در آی‌فیلم

به گزارش روابط عمومی شبکه‌ آی فیلم، داستان سراسر تعلیق و هیجان «آمین» در سال ۹۴ و با همکاری جواد نوروزبیگی (تهیه‌کننده)، بهرنگ توفیقی (کارگردان) و زامیاد سعدوندیان (نویسنده فیلمنامه) به تصویر کشیده شد.

سرهنگ سلیم (داریوش فرهنگ)، فرمانده تیم ویژه آمین، مسئول رسیدگی به پروژه مجرم و خلافکار فراری، همایون تمدن (کاظم بلوچی) می شود. تمدن سال گذشته طی عملیات گروگان‌گیری برادر سرهنگ را به شهادت رسانده و پرونده او از این حیث، پرونده‌ای حساس و مهم برای گروه آمین به شمار می رود. پلیس با کشف کانتینری حامل مواد مخدر به ردی از همایون می‌رسد.

از دیگر سو، فرزند همایون، یاشا تمدن (شاهرخ استخری) برای مراسم سالگرد مرگ همسرش مریم نوین وارد ایران شده و مأمورین علاوه بر بررسی سر نخ کانتینر، وی را نیز جهت رسیدن به همایون تحت نظر می‌گیرند؛ اما ماجراهایی رخ می‌دهد که گروه آمین را درگیر خود می‌کند.

حضور هادی ساعی، قهرمان ورزشی ایران به عنوان بازیگر، همچنین تغییر کارگردان از منوچهر هادی به بهرنگ توفیقی از جمله نکات جذاب و حواشی تولید این سریال برای شبکه یک سیما بوده است.

در سریال «آمین»، داریوش فرهنگ، امین حیایی، کاظم بلوچی، هادی ساعی، بهناز جعفری، آشا محرابی، سودابه بیضایی، شاهرخ استخری، خاطره حاتمی، محمد رضا داود‌نژاد، مهدی محرابی، شهرازد کمال زاده، نیما رییسی، یوسف تیموری و مهرناز مهر آرا نقش‌آفرینی کردند و این سریال، نخستین بار در مناسبت هفته نیروی انتظامی روی آنتن رفت.

«آمین» از 7 مرداد، هر روز عصر ساعت ۱۸ از آنتن شبکه‌ آی‌فیلم به نمایش در‌می‌آید و در ساعات ۲بامداد و ۱۰صبح روز بعد تکرار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار