فرشاد پیوس در گفت‌وگو با پانا

پرسپولیس دو فینال پیش‌رو دارد؛ قهرمانی دور از انتظار نیست

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است دو دیدار باقی مانده این تیم تا پایان لیگ برتر حکم فینال را دارد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس دو فینال پیش‌رو دارد؛ قهرمانی دور از انتظار نیست

لیگ برتر فوتبال ایران و هفته های پایانی از راه رسیده است و مسابقات بسیار پر فشار برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود در حال حاضر تیم پرسپولیس در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ توانست با برتری پرگل تیمم ماشین‌سازی را شکست دهد و یک گام به قهرمانی نزدیک شود. این دیدار با حواشی بسیار زیاد همراه بود به طوری که هر دو تیم بیانیه صادر کردند و حتی حامد لک دروازه بان تیم پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد. سرخ‌پوشان پوشان پایتخت در دو هفته پایانی مسابقات لیگ باز‌ی‌های سختی پیش رو دارند. شاگردان گل محمدی روز یکشنبه در تهران میزبان تراکتور و روز جمعه هشتم مرداد در هفته پایانی به مصاف پیکان می روند.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با پانا در مورد عملکرد تیم پرسپولیس گفت: « نتیجه پرسپولیس مقابل ماشین سازی بسیار قابل قبول بود البته تیم ماشین‌سازی شرایط خوبی نداشت اما با وجود اینکه سقوطش قطعی بود مقابل تیم پرسپولیس با انگیزه ظاهر شد ولی بازیکنان قدرت واقعی پرسپولیس را به این تیم نشان دادند و در نهایت توانستند در یک بازی پرگل پیروز میدان شود برتری ۵ گله برای تفاضل گل در شرایط فعلی برای پرسپولیس بسیار مهم بود. »

وی با اشاره به خط حمله پرسپولیس عنوان کرد: « به نظرم بازیکنان خط حمله در بهترین فرم آمادگی خود قرار داشتند و این یک نکته مثبت برای تیم پرسپولیس محسوب می‌شود چرا که آنها توانایی غلبه بر هر تیمی را دارند. پرسپولیس در دیدار بعدی باید مقابل تراکتور به میدان برود با توجه به اینکه تیم تراکتور برای رسیدن به جایگاه چهارمی در جدول تلاش بسیار زیادی میکند بنابراین در این بازی بهترین خود را به نمایش خواهد گذاشت البته نباید فراموش کنیم که پرسپولیسی‌ها از اهمیت این بازی مطلع هستند و برای برتری به میدان خواهند رفت. »

کارشناس فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که قهرمان لیگ غیر قابل پیش بینی است و این احتمال را به کدام تیم می دهد اظهار کرد: « پیش‌بینی قهرمانی سخت است، چون هفته‌های پایانی لیگ است و ممکن است نتایج تغییر کند، اما با توجه به عملکرد خوب پرسپولیس من احتمال زیاد این تیم را به عنوان قهرمانی لیگ برتر می‌دانم و قهرمانی آن‌ها را دور از انتظار نمی‌داند هر چند که دو بازی سخت پیش رو دارد. »

پیوس گفت: « البته آنها دو فینال مهم پیش رو دارند اما من به موفقیت تیم پرسپولیس در این دو بازی پیش رو اطمینان کافی دارم. شاگردان گل‌محمدی هم فرصت اشتباه ندارند. بازی‌ با پیکان و تراکتور هر دو سخت خواهد بود اما بازبکنان پرسپولیس با جسارت بازی می‌کنند تا در هر ۲ بازی با پیروزی میدان شوند.البته مزیت ۲ دیدار پیش رو این است که در تهران برگزار می‌شود. »

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت تراکتور گفت: « تراکتور موفق به شکست آلومینیوم اراک شده است و امکان دارد که این تیم چهارم شود و سهمیه بگیرد، پیکان هم شانس صعود ندارد اما ممکن است مشکل ساز شود و پرسپولیسی‌ها نباید آن‌ها را دست کم بگیرند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار