یک فرمانده ارتش درگذشت

تهران (پانا) - امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پی درگذشت امیرسرتیپ سیاوش جوادیان از پیشکسوتان و فرماندهان سال‌های دفاع مقدس، پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
یک فرمانده ارتش درگذشت

به گزارش روابط عمومی ارتش متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذینَ آمَنوا وَهاجَروا وَجاهَدوا فی سَبیلِ اللَّهِ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم أَعظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ ۚ وَأُولٰئِكَ هُمُ الفائِزونَ

خبر عروج مردان بزرگ و پیشکسوتانی که عمر گرانمایه شان را در دفاع از ایران سربلند و آرمانهای اسلام عزیز صرف کرده‌اند باعث حسرت و اندوه خاطر می‌شود.

اینجانب درگذشت فرمانده سالهای دفاع مقدس و پیشکسوت خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرتیپ سیاوش جوادیان را صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم.

کارنامه پرافتخار این فرمانده انقلابی و شجاع در طول حیات پربارش به ویژه در سال‌های جنگ تحمیلی و پس از آن که به تالیف کتب ارزشمند عملیاتهای دفاع مقدس و تربیت شاگردان نظامی همت گماشت، پر از حماسه‌های ماندگاریست که هر صفحه آن برای نسل جوان ما درس آموز و باعث غرور و افتخار است.

او از اولین روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در صف اول ایستادگی در مقابل دشمنان این آب و خاک بود و بارها تا آستانه شهادت پیش رفت اما تقدیر این بود که برای تدوین تجربیات آن روزهای آتش و خون بماند و اینک با بجا گذاشتن گنجینه‌ای ارزشمند از دانش دفاع و جنگ به یاران شهیدش پیوست.

اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت آن استاد بزرگ و فرمانده مخلص به خانواده محترم ایشان، همرزمان و آحاد همکارانم در ارتش جمهوری اسلامی ایران، سلامتی و صبر برای بازماندگان و علو درجات معنوی آن مرحوم را از درگاه احدیت خواستارم.

امید است خداوند متعال مزد سالها خدمت خالصانه و زندگی معنوی ایشان را از خزائن رحمت خود عطا فرماید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار