نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی:

سدبختیاری پاره تن لرستان است

خرم آباد(پانا)- نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی عنوان کرد سد بختیاری پاره تن لرستان است. مردم مطمئن باشند احدی جرات دست‌درازی به این طرح و سازه بین‌المللی را نخواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۰۱۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
سدبختیاری پاره تن لرستان است

مرتضی محمودوند، در واکنش به اخبار اخیر در خصوص سد بختیاری در فضای مجازی و نگرانی مردم و رسانه‌ها گفت: بنده در عالی‌ترین سطح به مسائل مرتبط با آب در حوزه آب‌های داخلی و بین‌المللی دسترسی و اشراف کامل دارم، بنابراین با آگاهی کامل این شایعه ساختگی را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: سد بختیاری پاره تن لرستان است و احدی جرات دست‌درازی به این طرح و سازه بین‌المللی را نخواهد داشت، البته در گذشته این‌چنین نبوده و عافیت‌طلبی برخی افراد مصیبت‌های جبران‌ناپذیری را به لرستان وارد کرده است و کانون‌های قدرت و فرصت‌طلبی هر آنچه خواسته‌اند را به‌راحتی انجام داده‌اند، اما امروز به لطف خدا از این خبرها نیست.

محمودوند بیان کرد: بنده و دکتر خدابخشی نماینده الیگودرز، با مکاتبه و رایزنی توانستیم رئیس مجلس را پای‌کار بیاوریم و با دستور مستقیم آقای قالیباف بحث بودجه سد بختیاری به نتیجه رسید و این سد احیا شد و انشاالله جان دوباره‌ای خواهد گرفت.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی با بیان این که بنده در این یک سال غایت توان و انرژی خود را بکار گرفته‌ام و تا جایی که امکان داشته است، محکم و بی‌تعارف از منافع مردم دفاع کرده‌ام؛ افزود: یک نمونه‌اش کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ که بنده تنها نماینده لرستان در این کمیسیون بودم و در این کمیسیون تمام‌قد جنگیدم و نتیجه‌اش افزایش قابل‌توجه بودجه و احیای سدهای استان و همین سد بختیاری بود. اساس همه‌ برنامه‌های توسعه لرستان همین بودجه و کمیسیون تلفیق است.

وی تاکید کرد: زمانی که برخی مسئولان بی‌دغدغه و جان‌نثار جریان احمدی‌نژاد، بودجه لرستان را برای خوش‌خدمتی برگشت دادند خیلی‌ها از ترس، سکوت کردند اما امروز تلاش‌های شبانه‌روزی و رایزنی‌های سنگین بنده در بحث بودجه را نمی‌بینند و بعضاً حتی سعی کردند این خدمتگزاری صادقانه را که برای اولین بار برای مردم لرستان ایجاد شده بود به ناحق، کودکانه و دور از اخلاق به نفع خود مصادره کنند، اما به لطف خداوند متعال مردم فرق بین سیاه نمایی و فداکاری را خوب می‌دانند.

محمودوند با بیان این که در بحث آب ترجیح دادم به جای نمایش‌های رسانه‌ای وقت بگذارم و سراغ مسئولان مربوطه و متخصصان بروم، ادامه داد: در همین راستا بسیاری از مقامات عالی‌رتبه کشور را به کمیته امنیت آب کمیسیون امنیت ملی دعوت کردم و جلساتی مفصل در این رابطه برگزار شد.

وی بیان کرد: متاسفانه برخی افراد از سر ناآگاهی و برخی هم با غرض‌ورزی مطالبی را مطرح می‌کنند که حقیقتاً منصفانه نیست، مثلاً عده‌ای مدام می‌خواهند القا کنند که محمودوند مسئول کمیته امنیت آب است، اما کاری در این زمینه برای استان انجام نداده است، در صورتی که مؤثرترین کارها در حوزه‌های منطقه‌ای، ملی و فراملی در کمیته امنیت آب به دور از جار و جنجال در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار